wtorek, 12 listopada 2013

DKA - Daj mi znak

http://www.youtube.com/v/BbFoEKbnYQ8?version=3&autohide=1&showinfo=1&autohide=1&autoplay=1&feature=share&attribution_tag=9gQJtc9n3c8gm80N4x_opg
Słowa: DKA
Muzyka: DKA
Mix i master: DKA
2013

1.
Wszyscy Go szukają i ja też Go szukam
pytają się gdzie jest, samemu lub w grupach
tworzą też religie, by wzmocnić ten proces
czasami podpierają się tym prostym bełkotem

mówiłem to raz, tam nie znajdziesz łask
i gdyby nie ta pasja, wąchałby mnie już piach
i bluzgałby mnie świat i pisałbym we łzach
że trzeba kończyć tą zabawę, trzeba zacząć ćpać

spoglądam w górę i wytężam wzrok
kiedy patrze na ten tłok gwiazd,
wszystko świeci, ludzie święci są podobno
a mnie męczy ten tłum
który ciągle pyta gdzie jest Bóg
kiedy chcą zobaczyć Go tu

jak już umrę to podobno urosną mi skrzydła
i wzniosę się nad świat żeby w końcu stąd się wyrwać
nie widzieć twardych zasad, połamanych ludzi
którzy tylko złem chcą nam odpłacać




REF:
Nie wymagam wiele by, już nie wątpić w Twoją moc
chciałbym tylko jakiś znak więc po prostu daj mi go
daj mi...

2.
Zrobiłem już tak wiele że już czasem zapominam
ile lat już za mną zgasło ile jeszcze się chce trzymać mnie
tutaj chodzą przecież różni ludzie i coraz dłużej
wątpią oskarżając innych, Ciebie o bycie tchórzem

o bycie durniem, zasłaniając się tym świętym sznurem
zgasła ta niewinność, z rąk ucieka sprawiedliwość
Nieistotne to czy jesteś więźniem czy masz szaty księdza
On to widzi czy masz metr pięćdziesiąt czy dwa dwadzieścia

wiara jest jak szczera miłość - Amen
to nas trafiło - Amen
choć nam odbiło - Amen
chciwość stała się tym ludzkim Panem

nawet to, że mówię o tym często,
nie uspokaja moich myśli, szaleje to tętno
w dzień nie widzę świętych,
choć widzę zło gdy jest ciemno

nie chcę żyć w tej świadomości
że to już jest wszystko na co stać tą ludzkość
gdzie jesteś Boże, daj znak prędko
by zakończyć tą moralność ludzką - dulską.

REF:
Nie wymagam wiele by, już nie wątpić w Twoją moc
chciałbym tylko jakiś znak więc po prostu daj go mi
daj mi...

Brak komentarzy: