wtorek, 27 września 2011

Czesław Bassara w Meksyku i USA.

Brat Czesław Bassara przysłał mi wczoraj list, w którym informuje o swojej służbie dla Pana.. Dziękuje jednocześnie za modlitwy w intencji tej służby, prosząc jednocześnie o dalsze wsparcie poprzez modlitwę do Pana Boga.Oto list:

Meksyk




OdpowiedzOdpowiedz
Więcej
Czeslaw Bassara 
 

Drodzy Przyjaciele!
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z Meksyku. Jest tutaj wiele rzeczy, które można zwiedzać, ale nie mam na to czasu. Jestem bowiem tutaj dla zwiastowania Słowa Bożego. W Meksyku mieszka 112 milionów ludzi, co czyni go jedenastym najbardziej zaludnionym krajem na świecie. Jest to jednocześnie największy kraj hiszpańskojęzyczny. Powierzchnia Meksyku to 1.972.550 km2, czyli jest to kraj, w którym Polska zmieściłaby się ponad 6 razy. Pełna nazwa kraju to Stany Zjednoczone Meksyku. Najbardziej od siebie oddalone miejsca w Meksyku dzieli 3.219 km. Meksyk graniczy z USA na północy i z Gwatemalą i Belize na południu. Mieszkańcy Meksyku posługują się głównie językiem hiszpańskim, ale także 68 językami głównie indiańskimi takimi jak Nahuatl, Yukatek Maya, Mixtec, czy Zapotec. Większość mieszkańców Meksyku tradycyjnie wyznaje rzymskokatolicyzm, ale w szybkim tempie rozwijają się Kościoły ewangeliczne, do których uczęszcza już ponad 5% ludności.
Monterrey
Celem mojego pobytu w Monterrey jest usługiwanie Słowem Bożym na dwóch konferencjach, mianowicie dla nauczycieli oraz dla przywódców chrześcijańskich. Jestem tutaj na zaproszenie Brata Enrique (Indianina z plemienia Majów), który prowadzi dzieło CEF w Meksyku. W piątek służyłem Słowem dla 120 nauczycieli, a w sobotę dla 320 przywódców chrześcijańskich reprezentujących ponad 100 Zborów.

Mexico City
Wczoraj, to jest w niedzielę (25 września) usługiwałem Słowem w dwóch Zborach w stolicy Meksyku. To Brat Paco, jeden z przywódców chrześcijańskich zaprosił mnie do Meksyku, abym usługiwał Słowem w tutejszych Zborach i to w jednym z największych miast na świecie; mieszka tu 22 miliony ludzi! Dziękuję Bogu za tak wielki przywilej! Lud Boży z wielką radością przyjmuje moją służbę tutaj. Pan dodaje potrzebnych sił! Dzisiaj (26 września) będę służył Słowem na spotkaniu instruktorów CEF pracujących w Mexico City.

We środę planuję poprzez Houston w Teksasie dotrzeć do Oklahomy w USA, aby wziąć udział w międzynarodowej konferencji misyjnej. Jestem bardzo wdzięczny Bogu, że także na kontynencie amerykańskim mogę zwiastować Słowo Boże i w ten sposób odwrócić trochę kierunek usługiwania kaznodziejskiego z Ameryki do Europy, na ‘z Europy do Ameryki.’

Dziękuję Wam bardzo za Wasze modlitwy o nas i o prowadzoną przez nas Międzynarodową Służbę Nauczania Biblii.

Wasz współpracownik na Niwie Bożej,

Czesław Bassara
www.proword.eu

Brak komentarzy: