poniedziałek, 3 października 2011

DZIĘKCZYNIENIE BOGU !!!

"Bogu niech będą dzięki za niewysłowiony dar Jego."
                                  2.List do Koryntian 9:15

Jak mam Boże, nie dziękować,
jak tu nie mam wdzięcznym być,
z Twych wspaniałych spraw radować,
w Twej radości ciągle żyć?


Jest to miłość, miłość dziecka,
ciągle wzrusza serce Twe,
kiedy pielęgnujesz mnie.
Ciebie sławić wielka łaska,
oprzeć się na Słowie Twym,
Kiedy trwoga w sercu mym.


Dla mnie niegdyś zgubionego,
gdym ja w śmierci, w grzechu żył,
dałeś, Ojcze, Syna swego,
Który za mnie w śmierci był !


Może zbadać ktoś, co czynisz
na tej ziemi, Ojcze, Ty?
Kto przeniknie, Boże Cię?
Kto odczuje, jak miłujesz?
Wciąż jest nowa miłość Twa,
wierność, wieczna łaska Twa !


O, tak, nigdy się nie skończą
Dary Twoje, Ojcze nasz !
Gdy się Twoi w modłach łączą,
Ty wysłuchaj zawsze w czas.


Chcesz nas łaską swą obdarzać,
całe oddać serce swe,
swoją miłość w życie me.
Daj mi łaskę Cię wysławiać
teraz, a po czasie tym
przynieść Tobie chwały hymn !
   
Ten piękny wiersz znalazłem na kartach kalendarza chrześcijańskiego
"Dobry Zasiew 2011"...

Brak komentarzy: