środa, 5 października 2011

"SKAŁĄ WIECZNĄ JESTEŚ TY"

"Tęsknie oczekiwałem Pana: Skłonił się ku mnie i wysłuchał wołania mojego. Wyciągnął mnie z dołu zagłady, z błota grząskiego. Postawił na skale nogi moje. Umocnił kroki moje."                    Psalm 40:3

"Pokażę wam, do kogo jest podobny każdy, kto przychodzi do mnie i słucha słów moich, i czyni je. Podobny jest do człowieka budującego dom, który kopał i dokopał się głęboko, i założył fundament na skale. A gdy przyszła powódź, uderzyły wody o ów dom, ale nie mogły go poruszyć, bo był dobrze zbudowany."
                                                      Ewangelia Łukasza 6:47-48


Skałą wieczną jesteś Ty, 
miłość objawiłeś mi.
Radość w serce mojeś wlał,
łaskę Swą i pokój dał.
Krwią Swą oczyściłeś mnie;
życie poświęciłeś Swe.


Wieczną skałą Panie Tyś,
co ochrania jeszcze dziś.
Z niej do życia płynie wciąż
pokrzepienie, siła, moc.
Daj, bym w Słowie pewnie stał,
w społeczności z Tobą trwał.


W tej podróży krótkiej mej,
tylko przy pomocy Twej
jestem w stanie śpiewać pieśń
na Twą chwałę, na Twą cześć.
Wieczną skałą,Panie, Tyś,
tak jak wczoraj, tak i dziś!






Powyższy wiersz znalazłem w kalendarzu "Dobry Zasiew 2011"

Brak komentarzy: