sobota, 12 marca 2011

BĘDĘ PANIE UFAĆ CI...

  Mój znajomy z portalu społecznościowego,,chrześcijański poeta Adam Kosmala przysyła
 mi  od czasu do czasu swoje wiersze. Adam Kosmala prezentuje swoją twórczość między innymi 
na swoim blogu KTÓRĘDY DO NIEBA.  Dzisiaj zamieścił na moim profilu na Facebooku wiersz zatytułowany 
                                   BĘDĘ PANIE UFAĆ CI



BĘDĘ PANIE UFAĆ CI…


Gdy struchleje moje serce
bo przede mną stanie zły
choć opadną z sił me ręce
będę Panie ufać Ci…

gdy zabluźni na mnie człek
i zarzuci kłamstwo mi
rozpalając moje wnętrze
będę Panie ufać Ci…

choć w chorobie wątłe ciało
będzie milczeć wiele dni
i w słabości uschną kości
będę Panie ufać Ci…

Tyś schronieniem jest mi Panie
i osuszasz smutne łzy
dajesz Jezu pewność jutra
toteż Boże ufam Ci…

mak
Wiersz ten dedykuję wszystkim, którzy uwierzyli w Pana Jezusa jako swojego Boga, Zbawiciela i Zbawcy, oddali z radoścą Mu swoje życie i kroczą z Nim !

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

"Zaiste,drzewo figowe nie wydaje owocu,a na winoroślach nie ma gron.Zawodzi drzewo oliwne,a rola nie dostarcza pożywienia.W ogrodzeniu nie ma owiec,a w oborach nie ma bydła.Lecz ja będę radować się w Panu,weselić się w Bogu mojego zbawienia.Wszechmogący Pan jest moją mocą".
Hab.3,17-18

Choćby figi nie zakwitły.....ja będę ufać Ci,Panie!