poniedziałek, 21 marca 2011

EWANGELIZACJA BR. CZESŁAWA BASSARY

   Dzisiaj otrzymałem kolejny już list od naszego Brata w Chrystusie, Czesława Bassary, który jeździ do najdalszych zakątków naszej planety. Tam głosi Słowo Boże, uczy Biblii, a także inspiruje i pomaga tamtejszych mieszkańców do tłumaczenia Pisma Świętego na języki narodowe.
Dzięki staraniom Brata Czesława, Boże Słowo dociera już do tysięcy ludzi.
            Panie Boże ! Dziękujemy Ci za Jego Służbę!


A oto list, który przysłał dr Czesław Bassara z Jego kolejnej wyprawy.

 Drodzy Kaiserowie!

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z Afryki, gdzie z łaski Bożej wolno mi zwiastować Boże Słowo!
Ubiegły tydzień spędziłem w Burkina Faso zwiastując najpierw  w miejscowym Zborze z 1000 członków, następnie w tygodniu ucząc Bożego Słowa na konferencji w Fada N’Gourma, która zgromadziła ponad 500 uczestników z całego kraju. Bóg działał w bardzo widoczny sposób. Po codziennej serii wykładów słuchacze zasypywali mnie dziesiątkami pytań natury teologicznej. Bardzo poważnie traktują Boga i Jego sprawy. Dni upływały mi dość pracowicie, temperatura oscylowała w granicach 40 stopni. Dziękuję Bogu za Jego prowadzenie, za Wasze modlitwy i wszelkie wsparcie.

Od piątku przebywałem w Mali. Termometry wskazywały 44 stopnie. Uczyłem Słowa Bożego na ogólnomalijskiej konferencji w Bamako, a także w miejscowych Zborach, najpierw z tłumaczeniem na język Bambara, a potem w Zborze francuskojęzycznym. Jestem Wam bardzo wdzięczny za modlitwy o zwiastowane Słowo, aby przyniosło owoc dla chwały naszego Pana.

Wasz brat i współpracownik w Chrystusie,

Czesław Bassara (www.proword.eu)

Brak komentarzy: