czwartek, 9 sierpnia 2012

Miłosny list od Ojca


 Miłosny list od Ojca

Słowa, które możesz przeczytać są prawdziwe. Będą one zmienić twoje życie, jeśli im na to pozwolisz. Pochodzą one z samego serca Boga ... On cię kocha ... On jest Ojcem szukającym cię całe życie. To jest Jego list miłosny do Ciebie ...


Moje dziecko ...

Zbadałem cie i cię znam ... Psalm 139:1

Wiem, kiedy siedzisz i kiedy wstajesz ... Psalm 139:2

Znam wszystkie twoje  drogi ... Ps 139:3

Nawet twoje włosy na głowie wszystkie są policzone ... Mateusza 10:29-31

Na mój obraz stworzyłem cię ... Genesis 1:27

We mnie żyjesz, poruszasz się we mnie ... Dzieje Apostolskie 17:28

Bo Ty jesteś moim potomstwem ... Dzieje Apostolskie 17:28

Znałem cię zanim jeszcze zostałeś stworzony ... Jeremiasza 1:4-5

Wybrałem Cię, gdy planowałem stworzenie ... Ef 1:11-12

Nie byłeś pomyłką, wszystkie dni przyszłe są zapisane w mojej księdze ... Psalm 139:15-16

Ustanowiłem dokładny czas Twojego urodzenia i gdzie będziesz żył ... Dz 17:26

Cudownie mnie stworzyłeś ... Psalm 139:14

Ukształtowałem cię w łonie matki twojej... Psalm 139:13

Stałem się pomocą twoją od łona matki twojej ... Psalm 71:6

Zostałem fałszywie przedstawiony przez tych, którzy mnie nie znają ... Jan 8:41-44

Nie jestem daleki i zagniewany, ale jestem pełen miłości ... 1 Jana 4:16

I to jest moje pragnienie okazać ci moją miłość  ... 1 Jana 3:1

Po prostu dlatego, że jesteś moim dzieckiem, a ja jestem twoim ojcem ... 1 Jana 3:1

Ofiaruję ci więcej niż twój ziemski ojciec  mógłby kiedykolwiek ... Mateusza 7:11

Bo ja jestem doskonałym ojcem ... Mateusza 5:48

Każdy dobry dar, jaki otrzymujesz, pochodzi z mojej ręki ... Jakub 1:17

Bo ja jestem dostawcą i spełniam wszystkie potrzeby ... Mateusza 6:31-33

Mój plan na przyszłość zawsze był pełen nadziei ... Jeremiasza 29:11

Ponieważ kocham cię odwieczną miłością ... Jer 31:3

Moje myśli o tobie są niezliczone jak piasek nad brzegiem morza ... Psalmy 139:17-18

Będę się weselił z ciebie ... Sofoniasza 3:17

Nigdy nie przestanę czynić dobra dla ciebie ... Jeremiasza 32:40

Bo Ty jesteś moim skarbem,który posiadam ... Exodus 19:5

Pragnę ustanowić cię dzierżawcą ziemi, z całego serca i całej duszy ... Jeremiasz 32:41

I chcę pokazać ci wielkie i wspaniałe rzeczy ... Jeremiasz 33:3

Jeśli będziesz Mnie szukać z całego serca, znajdziesz mnie ... Pwt 4:29

Rozkoszuj się mną, a dam ci pragnienia swojego serca ... Ps 37,4

Po to dałem ci te pragnienia ... Flp 2:13

Jestem w stanie zrobić dla ciebie więcej niż możesz sobie wyobrazić ... Efezjan 3:20

Bo ja jestem twoim największym pocieszycielem ... 2 Tesaloniczan 2:16-17

Jestem także Ojcem, który pocieszy cię w kłopotach ... 2 Kor 1:3-4

Kiedy jesteś ze złamanym sercem, jestem blisko ciebie ... Psalm 34:18

Jak pasterz  owcę, ja będę cię nosił  blisko mojego serca ... Izajasz 40:11

Pewnego dnia otrę wszelką łzę z twoich oczu ... Objawienie 21:3-4

A  zabiorę smutek, mozół i krzyk na tej ziemi ... Objawienie 21:3-4

Jestem twoim Ojcem i kocham cię tak jak kocham mojego syna, Jezusa ... Jan 17:23

W Jezusie moja miłość do ciebie się  objawia ... Jana 17:26

On jest odbiciem mojej istoty ... Hebrajczyków 1:03

Przyszedłem pokazać, że jestem dla Ciebie, nie przeciwko tobie ... Rz 8:31

I powiedzieć, że nie liczę twoich grzechów ... 2 Kor 5,18-19

Jezus umarł, abyś mógł się ze mną pojednać ... 2 Kor 5,18-19

Jego śmierć była najwyższym wyrazem mojej miłości do Ciebie ... 1 Jana 4:10

Oddałem wszystko co kochałem, aby zdobyć twoją miłość ... Rz 8:31-32

Jeśli przyjmiesz dar mojego syna Jezusa, pojednasz się ze mną ... 1 Jana 2:23

I już nic i  nigdy oddzielić cię nie zdoła od mojej miłości  ... Rzymian 8:38-39

Wracam do domu i całe niebo się będzie radować ... Łukasz 15:7

Zawsze byłem Ojcem i zawsze będę Ojcem ... Efezjan 3:14-15

Moje pytanie brzmi ... Czy będziesz moim dzieckiem? Jana 1:12-13 ...

Czekam na Ciebie ... Łukasz 15:11-32

Kocham cię, Twój Ojciec ...

Wszechmogący Bóg!

Brak komentarzy: