piątek, 14 września 2012

Dziękuję Jezusowi


Powinniśmy zawsze pamiętać, aby podziękować Jezusowi. Jest tak wiele rzeczy do zawdzięczenia :)

Dziękuję za miłość Jezusa, którą mi ofiarował
Dziękuję Jezusowi za łaskę, że zawsze nią darzysz
Dziękujemy Jezu, że umarłeś na Golgocie
Dziękuję Jezu za to, co zrobiłeś dla mnie.

Dziękuję Jezu za łaskę, że  mnie nią obdarzyłeś 
Dziękuję za miłość Jezusa, który zawsze ma czas dla mnie
Dziękuję Jezusowi za Jego błogosławieństwa,które widzę codziennie
Dziękuję Jezu za to, co zrobiłeś dla mnie.

Dziękuję Jezu za życie, że mi ​​dałeś 
Dziękuję Jezu za  krzyż, który uczynił mnie wolnym
Dziękuję Jezusowi za troski o wszystkie moje grzechy
Dziękuję Jezu za to, co zrobiłeś dla mnie.

Dziękuję Jezu za posiadłość zbudowaną tam  dla mnie
Dziękuję Jezu za niebo, gdzie zawsze będę wolny
Dziękuję Jezusowi za moje życie pełne radości
Dziękuję Jezu za to, co zrobiłeś dla mnie.

Lee Stuck

Powyższe dziękczynienie zostało w j. angielskim opublikowane na stronie www.GodVine.com

Brak komentarzy: