poniedziałek, 10 września 2012

Piasek i kamienie




Jest to opowieść o dwóch przyjacielach, którzy  przemierzali pieszo  pustynię. W połowie drogi mieli sprzeczkę
i jeden przyjaciel uderzył drugiego w twarz.

Ten,który był uderzony poczuł ból, ale nic nie mówiąc napisał na piasku: ". Dziś mój najlepszy przyjaciel uderzył mnie w twarz"

Szli jednak dalej, aż znaleźli oazę, gdzie postanowili się wykąpać. Ten,który uderzył, zaczął tonąć i jego przyjaciel go uratował.Kiedy odzyskał przytomność,napisał na kamieniu: "Dziś mój najlepszy przyjaciel uratował mi życie."

Jego przyjaciel, zapytał go: "Dlaczego, po tym, jak cię skrzywdziłem, napisałeś w piasku, a teraz piszesz na kamieniu?"

Mężczyzna, uśmiechając się, odparł: "Kiedy przyjaciel nas skrzywdzi, musimy to zapisać na piasku, gdzie wiatr przebaczenia może ją  wymazać.  A kiedy dzieje się coś wielkiego, należy wygrawerować to na kamieniu pamięci naszego serca,gdzie wiatr nie może go usunąć. "

Historyjka ze strony GODVINE.

Brak komentarzy: