sobota, 9 marca 2013

POMÓŻ MI PANIE...


Gdy się budzę, pomóż mi Panie, modlę się,
Nadszedł czas, abym walczył kolejny dzień.
Bo ból jest coraz większy,
I nie wiem, gdzie mam zacząć.

Czasami  ciężko mi robić,to co jest dobre,
Bo ludzie są pełni złości i sporów.
Czas jest krótki,a droga staje się dłuższa,
Panie, tylko Ty możesz mnie wzmocnić!

Moim pragnieniem jest, aby być w centrum Twojej woli.
I wszystkie Twoje pragnienia byś pomógł mi spełnić.
Panie, stwórz we mnie  serce czyste i oczyść je,
Pomóż mi żyć Chrystusem !

Chcę być bardziej otwarty na Twoją pomoc,
Pomóż mi, bo wszystko zależy od Ciebie, a nie ode mnie.
Twoja mądrość i siła są znacznie większe niż moje,
Proszę Cię o Twoje poradnictwo i pociechę przez cały czas.

Dziękuję Ci Panie za Twoją miłość,
Teraz droga przede mną jest jasna i prosta.
Dziękuję, że mogę podążać w swym  życiu w spokoju,
Bo Ty,Panie pokazujesz mi kierunek i dajesz siłę - będę mógł maszerować dalej!

~ Patty Faye Locklear

Wiersz-modlitwa ze strony www.GodVine.com; przetłumaczona na język polski.

Brak komentarzy: