poniedziałek, 2 maja 2011

POTRZEBY LUDZKIEGO SERCA

                           "OTO  DZIEŃ ,  KTÓRY  DAŁ  NAM  PAN"
  
  "Albo czy nie wiecie, że ciało wasze jest świątynią Ducha Świętego, który jest w was i którego
 macie od Boga, i nie należycie też do siebie samych?
Drogoście bowiem kupieni.Wysławiajcie Boga w ciele waszym."   1 Kor. 6:19-20.


Powyższe wersety z 1 Listu Pawła do Koryntian, Rozdz. 6, 19 i 20 werset, były mottem
do kazania Słowa Bożego, który głosił brat Allen Buchanek(USA) na nabożeństwie zborowym
w Dzień Pański, 1 maja 2011 roku.Brat Allen zaczął od tego, że przypomniał Mojżesza, który
miał wielki przywilej rozmawiać "twarzą w twarz" z Panem Bogiem. Jednak Mojżesz prosił Boga,
by Bóg pokazał mu swoje oblicze.Zaś Ap. Paweł powiedział, że całe swoje życie uważał za śmiecie,
dopóki nie poznał Pana Jezusa.Kaznodzieja podzielił się smutnym stwierdzeniem, że jeżdżąc po świecie, odwiedzając różne kościoły poznał wielu chrześcijan, którzy są zwiedzeni, bo nie poznali Pisma Św.
"Czy nie wiecie, że wasze ciała są świątynią Ducha Świętego ? "
Zostaliśmy wykupieni, jak mówi Pismo, za dużą cenę, w naszym ciele i duchu. Paweł pisze, że nasze ciało i Duch należą do Boga.Apostoł przypomina, do kogo należymy.
Nie należymy do siebie samych, lecz do Boga. Bóg chce nad nami panować. Każdy należy
 do Boga, nawet o tym nie wiedząc.Mój dom należy do Boga! Moja rodzina należy do Boga!
Każde tchnienie mego życia należy do Pana Boga !
Paweł mówi, że jesteśmy odkrywani przez Boga i odkupieni drogocenną krwią Jezusa Chrystusa !
Ta drogocenna krew musiała zostać przelana, byśmy mogli należeć do Boga ! Biblia pisze, że byliśmy
w ręku nieprzyjaciół, dlatego musimy być odkupieni od nich. Bóg nas stworzył, odkupił i podwójnie posiadł. Bóg chce mieć mieszkanie we mnie i chce by było świątynią Bożą.Paweł porównuje starotestamentowe
MIEJSCE   NAJŚWIĘTSZE  ze świątynią , którą chce mieć Pan w każdym z nas.Bóg mieszkając
w nas słucha i jest świadkiem tego co myślimy, co zamierzamy i co robimy.Jeśli wierzymy, że jesteśmy świątynia Boga, to zmieniamy nasze życie.Jak mówi Ap. Paweł, Bóg jest właścicielem tego, co mamy.
Pan Bóg zna i ma cel z naszym życiem.Dlatego chwalcie Boga Waszego w waszym ciele i duchu!
Prorok Izajasz w Rozdziale 34 mówi: Ja   stworzyłem   ciebie   dla   Mojej   chwały !
Jesteśmy stworzeni, aby Bóg miał przyjemność. Pan Jezus powiedział, że    wszystko co robię,
robię, aby uwielbiać Boga Ojca ! Jezus dał przykład uwielbienia Pana Boga.
W Ew. Mateusza 5,16 czytamy: Niech wasza światłość świeci, aby ludzie mogli zobaczyć dobre uczynki i chwalili Boga. Nasze życie jest światłem(światłością). Pan Jezus powiedział, ja jestem światłością świata i chcę, abyście i wy świecili światłością.Nasza światłość ma świecić 
przed światem, który jest w ciemności. Gdy to będziemy czynić, Bóg będzie uwielbiony! 
Zostaliśmy uczynieni dla Bożej chwały !
O chwale Bożej Biblia pisze ponad 550 razy. Nasze codzienne życie ma przynosić Bogu chwałę !
Jeśli nie znamy Słowa Bożego i Jego mocy, to jesteśmy zwiedzeni !
Dlatego każdy musi odpowiedzieć sobie na 3 fundamentalne pytania:
1/ Czy znam Słowo Boże?
Czy był w twoim życiu taki dzień, gdy modliłeś się na nowo?
2/ Może twoje serce jest bardzo zimne, a było gorące?
3/ Być może jesteśmy zniechęceni, sfrustrowani i rozczarowani swoim życiem ?


Bóg   chce   położyć  rękę   na   nas.   
Ma   specjalne   służby   dla   ciebie !








PANIE,  JA  PRAGNĘ,  BYŚ NA  NOWO  ZAMIESZKAŁ  W  MYM  ŻYCIU !


















Zamieszczam fotografie z wczorajszego zgromadzenia, na którym jest Allen Buchanek, Marian Pawlas, moja żona Alina i ja.

Brak komentarzy: