poniedziałek, 5 grudnia 2011

CHRZEŚCIJAŃSKA DOSKONAŁOŚĆ

"Nie dlatego, że już to osiągnąłem albo że już jestem doskonały [...] (Flp 3,12).


Błędne może wydawać się stwierdzenie, że Bóg chce nas uczynić doskonałymi dowodami swoich możliwości. Celem Pana Boga jest pojednać nas ze sobą.
Obecność Boga w naszym życiu polega na szczerej i żywej więzi z Jezusem Chrystusem.Oddaniu się Jemu zarówno w zdrowiu, jak i chorobie!
Chrześcijańska doskonałość nie jest i nie może być ludzką doskonałością.
Chrześcijańska doskonałość jest doskonałością więzi z Bogiem !
Więź z Panem Bogiem wyraża się często w błahych, wydawałoby się na pozór, aspektach ludzkiego życia.Gdy oddasz swe życie Jezusowi:
-bezsensowne wydają się sprawy, którymi musisz się zająć;
-wydaje ci się, że inni wiodą idealne życie;
Ale ludziom tym się wydaje, że wystarczą ich starania i zabiegi, a wcale do tego nie trzeba Boga.Ale w dzisiejszym, brudnym i upadłym świecie samemu nie da się tego osiągnąć.Będąc chrześcijaninem jestem powołany do bliskiej więzi z Bogiem. Moje życie nie ma być podziwiane przez innych ludzi, lecz mają oni widzieć we mnie głód Boga.Mój egoizm- myślenie o sobie, przeszkadza być użytecznym dla Pana Boga.Pan Bóg nie chce bym był eksponatem muzealnym!
Pan Bóg prowadzi chrześcijanina do takich miejsc, w których będzie użyteczny dla Niego.Pozwólmy Panu Bogu, by robił z nami to co się Jemu podoba .By nie było to na naszą chwałę, lecz na cześć i chwałę Najwyższego !


Powyższy tekst powstał w oparciu o rozważania O. Chambersa , które zostały zamieszczone w kalendarzu "Ku Tobie Boże mój".






Brak komentarzy: