sobota, 31 grudnia 2011

CZAS

"Baczcie więc pilnie, jak macie postępować, nie jako niemądrzy, lecz jako mądrzy, wykorzystując czas, gdyż dni są złe.  Do Efezjan 5,15-16
"Szukajcie Pana, dopóki można go znaleźć, wzywajcie go, dopóki jest blisko!"
                    Księga Izajasza 55,6
"W czasie łaski wysłuchałem cię, a w dniu zbawienia pomogłem ci; oto teraz czas łaski, oto teraz dzień zbawienia."    2. List do Koryntian 6,2

Dziękując wszystkim, którzy zajrzeli do mojego bloga, życzę Wam, drodzy czytelnicy, byście mogli być w jakiś sposób ubogaceni moimi przemyśleniami.
By posty, które tu znajdziecie, nie pozostały bez echa.Życzę Wam, kochani,by każde  zamieszczone tu słowo służyło naszemu duchowemu rozwojowi.
W tym ostatnim dniu 2011 roku kieruję do Was słowa o Czasie, jakie znalazłem
na ostatniej kartce kalendarza Dobry Zasiew 2011 :
                                                 CZAS
Moim imieniem jest Czas. Nie byłem zawsze i nie będę zawsze. Teraz jeszcze jestem i mam wpływ na całe życie.Ludzie czekają na mnie i poddają mi się, ogarnięci lękiem przede mną.Nikt nie jest w stanie mnie powstrzymać, jedynie Bóg.Jestem pod Jego kontrolą.On mówi,że mój koniec się zbliża.
A potem? - potem będzie za późno...za późno, żeby się nawrócić, za późno by się pojednać z Bogiem przez Pana Jezusa Chrystusa, Jego Syna. Za późno, żeby uwierzyć, nie tylko w Boga, ale w Jego Słowo, a więc uwierzyć Bogu! Łzy, strach i niewypowiedzialny żal będą nieprzerwanie wypełniać całą wieczność.
Moim imieniem jest CZAS i kroczę naprzód bez ustanku ku końcowi, zabieram także i Ciebie do wieczności, czy chcesz, czy nie.Przemijam nieubłaganie.


     A Bóg mówi: "Oto teraz czas przyjemny: oto teraz czas zbawienia" 
                                 2.Kor.6,2.

Życzę wszystkim, w nadchodzącym, 2012 roku, by czas łaski, jaki daje Bóg, był
udziałem każdego z nas.Byśmy nie bali się upływającego czasu, radośni wiarą w naszego Pana Jezusa Chrystusa !!!

Brak komentarzy: