poniedziałek, 26 grudnia 2011

PODARUNKI PANA BOGA

Najwspanialszym podarunkiem, jaki otrzymaliśmy, ale też ciągle otrzymujemy od Pana Boga, jest Jego Syn Jezus Chrystus.Nie ma piękniejszego podarunku, o czym przypominamy sobie wspominając narodziny Pana Jezusa w stajni betlejemskiej.Jezus Chrystus przyszedł na świat, aby odkupić moje i twoje grzechy.Swą drogocenna krwią odkupił grzechy całej ludzkości.Oddając za nas, grzeszników, swoje życie zapewnił nam wieczne zbawienie! Pokazał nam, jak powinna wyglądać miłość-miłość do Boga, ale też umiłowanie bliźniego! Pan Jezus nas tego uczył i uczy każdego dnia. Codziennym swoim życiem możemy pokazywać, jak ma wyglądać miłość bliźniego objawiona życiem na ziemi i nauką Pana Jezusa. Jestem wdzięczny Jezusowi Chrystusowi, że i mnie to objawił. Że mogę się tego cały czas uczyć i dawać przykład swoim dzieciom i wnukom! Cieszyliśmy się z Alinką i dziękowaliśmy Panu Bogu za to, że wspólnie z naszymi dziećmi i wnukami mogliśmy się spotkać na świątecznym obiedzie.Dziękowaliśmy i dziękujemy Bogu za Nadię, Remika,Kasię i Mariusza.Dziękujemy za Klaudię,Kacperka, Radka i Zuzię- nasze wnuki! Dziękuję Panu Jezusowi za moją żonę Alinkę, za Jej talenty, którymi została obdarzona i ciepło Jej serca promieniujące na mnie i naszych najbliższych- dzieci i wnuków...Dzięki Ci składam Panie Jezu za moją rodzinę! Kilka fotek z rodzinnego spotkania w święto Bożego Narodzenia:

Brak komentarzy: