czwartek, 26 kwietnia 2012

DZIĘKUJĘ CI OJCZE !

Pragnę podzielić się pięknym wierszem Ireny Nowickiej, który znalazłem w archiwalnym numerze periodyku chrześcijańskiego ZIARNO PRAWDY.


                                      Dziękuję   Ci   Ojcze!


     Dziękuję Ci Ojcze, za krzyż Chrystusowy,
 W nim jest moja wolność, okres życia nowy.
Obmyłeś mnie z grzechów krwią płynącą z krzyża,
 Dałeś mi świadomość, że się dzień przybliża -
Kiedy przyjdzie znowu Chrystus Pan na ziemię
 I weźmie do siebie święte ludzkie plemię.
Ta świadomość, Boże, buduje mnie w wierze,
 Że będę z mym Zbawcą spożywać wieczerzę
  Na uczcie Baranka ze świętymi w niebie,
    Za to Ci dziękuję i tęsknię do Ciebie!


         Uwielbiam Cię Święty Boże!


                                                          Irena Nowicka  




Brak komentarzy: