piątek, 22 kwietnia 2011

OFIARA PANA JEZUSA NIE MOŻE BYĆ DAREMNA !

   Dzisiaj jest Wielki Piątek.Jest to dla każdego chrześcijanina dzień szczególny.Bo w tym dniu rozważamy,
jak wielki dar otrzymaliśmy od naszego Pana Jezusa Chrystusa. Z łaski, za darmo, przez uwierzenie w zbawczą śmierć i zmartwychwstanie Syna Bożego otrzymaliśmy pewność ZBAWIENIA !
Dziękuję Ci Panie Jezu za odkupienie moich grzechów !
Dzięki Ci składam za to, że mnie znalazłeś !
Dziękuję Ci Boże za to, że mogę nazywać się Twoim dzieckiem !

Dedykuję Ci Panie strofy tego wiersza, który napisał chrześcijański poeta Adam Kosmala,
a pod którym i ja się podpisuję, bo dotyczy i mnie.

GODZIEN PODZIWU PAN

Brak mi słów o Panie
gdy spoglądam na krzyż Twój,
ile siebie na nim dałeś
nie pojmie tego rozum mój.

Przekleństwo pchnięto w kości Twe,
w spiekocie dnia koronę,
Jezusa miłość do serc dziś śle
ratunek zbawczy na ludzką niedolę.

Tam na golgocie wyznałeś me imię
a gwoździe grzechu godziły w Ciebie,
nie spoglądałeś na ludzką drwinę,
ofiarę spełniłeś dla Ojca w niebie.

Dlatego pragnę kroczyć za Tobą
wyrywać z piersi pieśń dziękczynienia,
niech inni zobaczą że także mogą
doznać w Jezusie na wieki zbawienia.

Brak komentarzy: