poniedziałek, 18 kwietnia 2011

PRZEŚLADOWANI CHRZEŚCIJANIE.

Uzupełniając tekst o prześladowaniu chrześcijan na świecie, chciałbym zamieścić wiersz G.Shirie Westfall, który 
oddaje hołd cierpiącym w imieniu Jezusa Chrystusa.



 Prosiłam Pana, by pomógł memu bliźniemu
I zaniósł Ewangelię w odległe kraje
Pocieszył chorych, lecz odpowiedział mi:
Jeśli mnie kochasz, bądź mymi dłońmi.

Prosiłam Pana, by poszedł do umierającego
I pochylił się nad sierotą na ulicy
Odwiedził więźnia, lecz odpowiedział mi:
Jeśli mnie kochasz, bądź mymi stopami.

Prosiłam Pana, by zajął się ubogim
I zatroszczył się o niemowlę, które płacze
Zadbał o każdego człowieka, lecz odpowiedział mi:
Jeśli mnie kochasz, bądź mymi oczami,

Powiedziałam Panu, że chcę Mu służyć
Lecz nie wiem, jak i od czego zacząć.
Miłość jest odpowiedzią - odrzekł .
Jeśli mnie kochasz, bądź moim sercem.

Brak komentarzy: