piątek, 10 lutego 2012

CZESŁAW BASSARA W AFRYCE POŁUDNIOWEJ...


Kaznodzieja , ewangelista i misjonarz, uczy tym razem jak głosić Boże Słowo na "czarnym lądzie",gdzie ludzie mogą poznawać Boga i żyć Jezusem Chrystusem.Brat Czesław przysłał kolejny list informujący o Jego Służbie.

Afryka Południowa i Suazi 3-15 lutego 2012

Czeslaw Bassara czeslaw7@eta.pl

do proword
Johannesburg, Stilfontein, Vereeniging (Afryka Południowa) i Suazi, 3-15 lutego 2012
Drodzy Przyjaciele!
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z mojej kolejnej podróży do Afryki. Tym razem znajduję się w najdalszych zakątkach Afryki, bo w Afryce Południowej. Kiedy w Polsce dokucza Wam mróz, my cieszymy się upałem. W Polsce jeszcze wiosna nie nadeszła, a tutaj jeszcze jesień nie nadeszła. Kiedy w Polsce mamy zimę, tutaj jest lato. 
Jestem wdzięczny Bogu za każdego z Was, który swoimi modlitwami i wsparciem finansowym umożliwił mi tę daleką podróż. Ufam, że Pan Bóg wynagrodzi Wam Wasze partnerstwo w służbie ‘Ogłaszania Słowa.’ Mam wiele powodów do wdzięczności.
Dziękuję za Boże prowadzenie w naszym życiu, że On nadal chce posługiwać się nami. To On daje nam dobre zdrowie i siły, aby zajmować się Bożym dziełem zwiastowania Słowa, gdziekolwiek On nas prowadzi, także na kontynencie afrykańskim.
Dziękuję Bogu za naszych afrykańskich braci i siostry, których zachęcam do kontynuowania dzieła misyjnego w swoich krajach. W ubiegłą niedzielę w Stilfontein zwiastowałem Słowo w Zborze afrykanerskim i Pan bardzo obficie błogosławił. Do tego Zboru należy Frik, dyrektor CEF dla regionu Afryki Południowej i Oceanu Indyjskiego. To on zaprosił mnie tutaj, co uważam za wielki przywilej.
Dziękuję Bogu, że mogę tutaj być razem z moim synem, Bogdanem. Na CEFowskiej konferencji przywódców chrześcijańskich w pobliżu Vereeniging on uczy na temat roli multimediów w służbie nowemu pokoleniu, a ja uczę samego Słowa Bożego. Możecie sobie wyobrazić, jak to wspaniale służyć Panu Bogu  i Jego ludowi jako ojciec i syn!
Chińczycy, Hindusi, Afrykanerzy, Murzyni (żółci, śniadzi, biali i czarni) posługujący się wieloma językami to uczestnicy naszej konferencji dla przywódców chrześcijańskich tej części świata. Bracia i siostry, którym tutaj służymy przyjechali z następujących krajów: Afryka Południowa (co jest oczywiste), Angola, Mozambik, Botswana, Komory, Madagaskar, Malawi, Mauritius, Namibia, Seszele, Suazi, Zambia, Zimbabwe. Spędzamy z nimi czas u stóp Pana Jezusa, zachęcając ich do osiągania nowego pokolenia dla Pana Boga. Spotykamy się z wielką wdzięcznością, z czego bardzo się cieszymy.
Ostatnie dni mojej podróży mam zamiar spędzić, usługując Słowem w Suazi. To niewielki kraj z wielkimi problemami. Ludzie nie dożywają tu 32 roku życia. Tak dziesiątkują ich liczne choroby, szczególnie AIDS i malaria. Dziękuję Bogu, że w tym kraju wolno mi także Słowo Boże zwiastować!
Dziękuję Wam bardzo za Wasze modlitwy o nas i o prowadzoną przez nas Międzynarodową Służbę Nauczania Biblii.

Wasz współpracownik na Niwie Bożej,

Czesław Bassara
www.proword.eu

Brak komentarzy: