środa, 18 lipca 2012

Powrót brata Czesława z Addis Abeby.

Kolejny list Brata Czesława Bassary, informujący o Jego służbie:



Czesław Bassara czeslaw7@eta.pl

do mnie



Witajcie moi Drodzy Tadeuszu i Alino!
Dotarłem bezpiecznie do domu (dzisiaj o 15.00), ale zabrało mi to 32 godziny. Samolot w Addis Abebie się zepsuł i trzeba bylo czekać na jakiś zastępczy, a to był problem. Czuję się szczęśliwy, że wolno mi było służyć naszym Braciom i Siostrom w Etiopii, gdzie mieszka 92 miliony ludzi (20% należy do zborów ewangelicznych).
W niedzielę służyłem Słowem w Zborze w Ginchi, jakieś 100 km od Addis Abeby. Zbór ten liczy ponad 500 członków, a prowadzi regularną pracę w postaci cotygodniowych Klubów Dobrej Nowiny dla 700 dzieci. Chciałbym coś takiego widzieć w naszym kraju! Zresztą nie tylko w naszym! To jest przedmiotem moich modlitw!
W przyszłym tygodniu wybieram się na Kongres Przywódców Chrześcijańskich w Rosji i o Wasze modlitwy proszę. Pozdrawiam Świętych w Waszym Zborze.
Cieszę się, że przydały się materiały 'Wyścig Życia' w Waszym Zborze. Przekaż mi aktualny adres e-mailowy Brata Mariana Pawlasa, proszę.
Czesław Bassara

Brak komentarzy: