czwartek, 26 lipca 2012

WYBACZ MI, PANIE...

Na chrześcijańskim portalu www.GodVine.com, który subskrybuję, znalazłem, oprócz codziennej "porcji" ciekawych filmików, piękny wiersz, który został przetłumaczony z języka angielskiego automatycznie, a ja pozwoliłem sobie go poprawić, by można go było zrozumieć.



Wybacz mi, Panie
Wybacz mi, Panie, gdy nie widzę ---
Piękna zachodu słońca
Piękna w ludzkiej duszy
Piękna wokół mnie.

Wybacz mi, Panie, gdy nie doceniam ---
Boże, co Ty mi pokazujesz
Dobroci, którą mogę znaleźć w innych
Dobroci  Twojego świata.

Wybacz mi, Panie, kiedy ignoruję ---
Sygnały, jakie  wysyłasz do mnie
Znaki i cuda, które mi pokazujesz
Życie, jakie mam w Chrystusie.

Wybacz mi, Panie, kiedy liczę---
Na siebie, a nie na Ciebie
Na innych, zamiast na Chrystusa
Na opinie, zamiast Ducha.

Wybacz mi, Panie, kiedy ukrywam się w obawie ---
Przed tymi, którzy  wybrali mnie, by mnie  kochać
Tymi, którzy przyszli mi z pomocą,
Tymi, którzy przychodzą w Twoim imieniu.

Pozwól mi rozpoznać we wszystkim ---
Twoją siłę w pracy  ludzkich rąk,
Twoją miłość w  ludzkich sercach,
Twoja wolę w  ludzkich uczynkach.

Panie, prowadź mnie w życiu,
Pozwól mi zawsze pamiętać, że przebaczenie jest kluczem
Które  otwiera wszystkie drzwi więzienia, i daje więźniom wolność
I pomóż mi zrobić to samo - abyś i mnie wybaczył !

Przetłumaczone za portalem www.GodVine.com



Brak komentarzy: