sobota, 24 marca 2012

35-lecie Społeczności Ewangelizacji Dzieci w Singapurze

List Brata w Chrystusie, Czesława Bassary  z Singapuru.

Singapur, 21-30 marca 2012



Drodzy Przyjaciele,



Pan Bóg darował mi przywilej dzielenia się Słowem Bożym w Singapurze, gdzie jestem pierwszy raz. Wszystko dla mnie jest tu nowe. Mam tu jednak sporo przyjaciół wśród wierzących, szczególnie wśród przywódców chrześcijańskich. Bardzo sobie cenię zaproszenie do usługiwania Słowem na ogólno-singapurskiej konferencji z okazji 35 lecia Społeczności Ewangelizacji Dzieci. Dzisiaj, czyli w sobotę na konferencji, która zgromadziła ponad 130 uczestników z całego kraju usługiwałem Słowem, które było zachętą do wyjścia z Ewangelią do tutejszego, postmodernistycznego pokolenia. Jestem wdzięczny Bogu za gorące przyjęcie.

W niedzielę będę służył Słowem w dwóch chińskich Zborach. Chińczycy stanowią tu w Singapurze ponad trzy czwarte ludności. Pozostali to Malajowie, Hindusi, Indonezyjczycy, Birmańczycy. Jakieś 15% ludności tutaj przyznaje się do chrześcijaństwa.

Temperatura tutaj to 35 stopni w dzień i 25 stopni nocą. Singapur to kocioł wielonarodowy i wielokulturowy. Wczoraj odwiedziłem chińską świątynię boga małpy. To nieprawdopodobne, że tak wysoko rozwinięty technologicznie kraj w swoim gronie ma ludzi, którzy małpę traktują jak boga. Singapur jest położony pomiędzy dwoma wielkimi krajami muzułmańskimi, Indonezją i Malezją. Około 15% ludności wyznaje islam, około 40% buddyzm, 10 %  taoizm, 4 % hinduizm. Są tutaj także wyznawcy różnych odmian religii pochodzenia chińskiego i japońskiego. Ta mozaika religijna pokazuje, jak bardzo jest tu Ewangelia potrzebna!
Od poniedziałku do środy będę prowadził zajęcia seminaryjne na temat rodziny chrześcijańskiej, a w czwartek będę przemawiał na konferencji przywódców chrześcijańskich.
W piątek planuję polecieć do Myanmar (Birmy), gdzie znów będę służył na konferencji i w Zborach.
Pan Bóg mi pomaga i dodaje sił. Jestem Wam wdzięczny za modlitwy, których bardzo potrzebuję. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

Wasz brat w Chrystusie,

Czesław Bassara

www.proword.eu

Brak komentarzy: