poniedziałek, 12 marca 2012

CZESŁAW BASSARA W RUMUNII


Brat w Chrystusie przesłał kolejne informacje na temat swojej służby. Tym razem Jego służba ma miejsce w Rumunii, gdzie uczy nauczania Bożego Słowa.
Czeslaw Bassara

Ogłaszanie Słowa

Międzynarodowa Służba Nauczania Biblii CEF


                                                                             Sibiu i Talmaciu (Rumunia), 9-12 marca 2012

Drodzy Bracia i Siostry!


Dwa tygodnie temu byłem w Rumunii (na Europejskim Sympozjum Wondersurf), w międzyczasie na Węgrzech (na ogólno-węgierskiej konferencji CEF)  i teraz znów jestem w Rumunii, skąd p[ozdrawiam Was bardzo serdecznie!

Tym razem jestem tutaj na zaproszenie Iuliana, krajowego dyrektora CEF (AMEC). W ubiegły piątek i w sobotę brałem udział w ogólno-rumuńskiej konferencji CEF w Sibiu. Co za przywilej służyć Słowem Bożym ludziom, którzy mają wizję pozyskania nowego pokolenia Rumunii dla Pana Jezusa. W konferencji brało udział 635 uczestników reprezentujących prawie wszystkie judety (województwa) Rumunii. Hasłem przewodnim konferencji było ‘Do każdego dziecka, w każdym judetu, każdego dnia!’ Przyjechali także pracownicy wśród dzieci z Mołdowy i Ukrainy. Na konferencji było 12 stoisk z literatura i materiałami do ewangelizacji dzieci. 43 pełno-czasowych pracowników CEF mieli pełne ręce roboty! Pan im bardzo obficie błogosławi!

Wczoraj (w niedzielę) zwiastowałem Słowo w trzech rumuńskich Zborach, mianowicie w Sibiu; w Zborze Betel 1 (300) i Betania (500) oraz w Zborze w Talmaciu (100). W każdym z nich spotkało mnie bardzo gorące przyjęcie i zainteresowanie Słowem Bożym! Dziękuję za Wasze modlitwy!

W czasie mojego pobytu mam możliwość także usłużyć w rumuńskim radiu ‘Głos Ewangelii’ oraz spotykać  i zachęcać pracowników rumuńskiej CEF.

Jeden z wierzących taksówkarzy w Sibiu bardzo sie ucieszył, kiedy mu wręczyłem naszą płytę z polskim nagraniem Nowego Przymierza. Czasem wozi Polaków, a teraz będzie miał możliwość zachęcić ich do słuchania Słowa Bożego!

Chciałbym przy okazji donieść, że pierwszy nakład płyt (10.000) prawie rozszedł się w całości. Małe zamówienia do 20 płyt można jeszcze składać, a większe bez ograniczeń ilościowych do 31 marca 2012. W kwietniu chcielibyśmy wytłoczyć drugie wydanie, może następne 10.000 płyt. Składając zamówienie, proszę też o przesłanie ofiary na ten cel na konto podane poniżej z adnotacją ‘MSNB płyty.’


Wasz współpracownik w Chrystusie,



Czesław Bassara


Wszelkie dary na naszą służbę mogą być przesyłane na konto Fundacji Społeczności Ewangelizacji Dzieci, ul. Dworcowa 18, 43-211 Piasek; Bank Śląski w Pszczynie,
Nr 47 1050 1315 1000 0001 0144 6755. Prosimy o podawanie celu ofiary: ‘MSNB’,
co znaczy na ‘Międzynarodową Służbę Nauczania Biblii.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

SERDECZNIE POZDRAWIAM
STENIA