poniedziałek, 5 marca 2012

Cz. Bassara na Węgrzech...


Zamieszczam kolejny list , informujący o służbie Brata Czesława Bassary.
Czeslaw Bassara czeslaw7@eta.pl

Budapeszt i Biatorbagy (Węgry), 2-5 marca 2012
Drodzy Przyjaciele,
Tym razem mam przywilej dzielenia się Słowem Bożym na Węgrzech. W tym kraju bywałem w przeszłości dość często jeszcze przed upadkiem totalitaryzmu, a szczególnie później już w latach 1990-2007 kiedy prowadziłem dzieło Społeczności Ewangelizacji Dzieci w Europie Środkowo-Wschodniej.
Mam w tutejszych Zborach wielu przyjaciół. Bardzo sobie cenię ich zaproszenie do usługi Słowem na ogólno-węgierskiej konferencji CEF w Budapeszcie. Co za przywilej dla mnie! Dzisiaj, czyli w sobotę na konferencji, która zgromadziła ponad 200 uczestników z całych Węgier i nawet z ukraińskiego Zakarpacia usługiwałem wykładami na podstawie księgi Nehemiasza o tym, jak służyć Panu wbrew opozycji, a także o tym, dlaczego należy z Ewangelią wychodzić do nowego pokolenia.
Jutro, to jest w niedzielę rano mam usługiwać Słowem Bożym w Zborze w Biatorbagy w pobliżu Budapesztu. Do tego Zboru należą moi starzy przyjaciele Misi i Kati. W niedzielę wieczorem zaś mam Słowem na międzyzborowym zgromadzeniu młodzieży w Budapeszcie.
Wyobraźcie sobie, że tutaj na Węgrzech rozpowszechniłem także trochę płyt z nagraniem Nowego Przymierza! Wierzący Węgrzy mają sporo znajomych w Polsce i ciekawe, że niektórzy z nich otrzymają nagranie poprzez Węgry! Pan Bóg ma poczucie humoru!
Pan Bóg mi pomaga. Bardzo jestem Wam wdzięczny za Wasze modlitwy. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
Wasz brat w Chrystusie,
Czesław Bassara

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

CHWALA PANU