piątek, 2 marca 2012

ALFABET CHRZEŚCIJANINA

Wersety biblijne, które zamieszczam  poniżej,  znalazłem w kalendarzu
Dobry Zasiew, są swoistym alfabetem chrześcijanina:


                            Alfabet  chrześcijanina
A - Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, 
      aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny." 
     ( Ew. Jana 3,16 );
B - Bóg jest miłością ( Ew. Jana 4,16 );
C - Czcij ojca swego i matkę, to jest pierwsze przykazanie z obietnicą.
       ( List do Efezjan 6,2 );
D - Dla was, którzy wierzycie, jest On rzeczą cenną ( 1.Piotra 2,7 );
E - Ewangelia jest mocą Bożą ku zbawieniu każdego, kto wierzy.
      ( List do Rzymian 1,16 );
F - Fundamentu innego nikt nie może założyć oprócz tego, który jest założony, 
      a którym jest Jezus Chrystus (1. Kor. 3,11 );
G - Głoście ewangelie wszystkiemu stworzeniu. ( Ew. Marka 16,15 );
H - Hosanna! Błogosławiony, który przychodzi w imieniu Pańskim, 
       król Izraela! ( Ew. Jana 12,13 );
I - Ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie,
      aż przyjdzie. ( 1.Kor. 11,26 );
J - Ja jestem droga i prawda, i żywot. ( Ew. Jana 14,6 );
K - Każde słowo Pana jest prawdziwe.( Przypowieści 30,5);
L - Litościwy i miłosierny jest Pan ( List Jakuba 5,11);
Ł - Łaska zaś i prawda stała się przez Jezusa Chrystusa ( Jana 1,17);
M - Musicie się na nowo narodzić ( Ew. Jana 3,7);
N - Nie bój się, tylko wierz! ( Ew. Marka 5,36 );
O - Obmyj mnie, a ponad śnieg bielszy się stanę.( Ps. 51,9 );
P - Pamiętaj o swoim Stwórcy w kwiecie swojego wieku. ( Ks. Kazn.12,1 );
R - Radujcie się w Panu zawsze; powtarzam, radujcie się. ( Filip.4,4 );
S - Synu mój, daj mi swoje serce, a twoje oczy niechaj strzegą moich dróg. 
     ( Przypowieści 23,26 );
T - Tego, który do mnie przychodzi, nie wyrzucę precz. ( Jana 6,37 );
U - Usprawiedliwieni tedy z wiary, pokój mamy z Bogiem, przez Pana 
      naszego, Jezusa Chrystusa. ( List do Rzymian 5,1 );
W - Wspierajcie świętych w potrzebach, okazujcie gościnność. ( Rzym. 12,13 );
Z - Za wszystko dziękujcie, taka jest bowiem wola Boża w Chrystusie 
      Jezusie względem was ( 1.Tesaloniczan 5,18 );
Ż - Żony, bądźcie uległe mężom swoim jak Panu, bo mąż jest głową żony, 
      jak Chrystus Głową Kościoła. ( List do Efezjan 5,22-23 );



Brak komentarzy: