piątek, 12 października 2012

Anioły są wśród nas


Szedłem do domu ze szkoły w zimny, zimowy dzień. Poszedłem skrótem przez las i się zgubiłem. Robiło się późno , byłem przerażony i samotny, ale potem miałem wrażenie,jakby jakiś starzec wziął moją rękę i zaprowadził  do domu.

Teraz był niewidoczny, ale stał tam i wiedziałem, w moim sercu,że był odpowiedzią na moje modlitwy. Och, ja wierzę, że są wśród nas anioły zesłane do nas gdzieś z góry.

Przychodzą do ciebie i mnie w naszych najciemniejszych godzinach, aby pokazać nam, jak żyć, aby nauczyć nas, jak dawać, prowadzić nas światłem miłości.

Kiedy w życiu są  kłopoty i rzucają na kolana, zawsze jest ktoś, kto  przyjdzie  i pocieszy, powie dobre słowo,  wyciągnie pomocną dłoń, zadzwoni telefon od przyjaciela, by powiedzieć, że cię rozumie.

Czy to nie zabawne, na ciemnym końcu drogi,  ktoś oświetla  drogę tylko jednym  promieniem nadziei? 

Och, ja wierzę, że są wśród nas anioły zesłane do nas gdzieś z góry. Przychodzą do ciebie i do mnie, w naszych najtrudniejszych chwilach, aby pokazać nam, jak żyć, aby nauczyć nas, jak dawać, prowadzić nas światłem miłości.

Noszą więc wiele twarzy, pojawiają się w najdziwniejszych miejscach,okazują  nam swoje miłosierdzie gdy szczególnie jej potrzebujemy.

Och, ja wierzę, że są wśród nas anioły zesłane do nas gdzieś z góry. Przychodzą do ciebie i mnie w naszych najtrudniejszych chwilach, aby pokazać nam, jak żyć, aby nauczyć nas, aby dać, aby poprowadzić nas w świetle miłości. Prowadzić nas światłem miłości!

Znalezione na stronie GodVine.com i przetransponowane na język polski.

Brak komentarzy: