czwartek, 11 października 2012

Jestem chrześcijaninem


Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie będę krzyczeć: "Jestem zbawiony"
Cicho szepczę: "gubię starą naturę!"
"Dlatego wybrałam takie życie"

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie mówię o tym pyszniąc się; 
Wyznaję, że się potykam,
i potrzebuję kogoś, kto by mi pomógł

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie chlubię się siłą,
Wyznaję, że jestem słaby,
i modlę się o siłę, by być mocniejszym

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie chwalę się z sukcesu,
Przyznaję, że już nie jestem sam,
i nigdy nie mogę spłacić długu

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie twierdzę,że jestem doskonałym,
moje wady są zbyt widoczne
ale Bóg wierzy, że jestem tego wart

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Wciąż czuję ukłucie bólu
Mam udział w porażkach sercowych
dlatego szukam Jego Imienia

Kiedy mówię, że ... "Jestem chrześcijaninem"
Nie chcę osądzać
Nie mam władzy,
Wiem tylko, że jestem kochany!


Wiersz ukazał się na stronie www.GodVine.com w języku angielskim.Ja podjąłem się dostosowania go do języka polskiego.

Brak komentarzy: