poniedziałek, 1 października 2012

BOŻE PERŁY MĄDROŚCI.



Mówisz: "Nie mogę zrozumieć rzeczy" 
Bóg mówi: Ja kierować będę  twoimi krokami 
(Przysłów 3:5-6) 

Mówisz: "Nie mogę tego zrobić" 
Bóg mówi: możesz zrobić wszystko 
(Flp 4:13) 

Mówisz: "Nie jestem w stanie" 
Bóg mówi: jesteś w stanie 
(2 Koryntian 9:8) 

Mówisz: "To nie jest tego warte" 
Bóg mówi: Będzie warto 
(List do Rzymian 8:28) 

Mówisz: "Nie mogę sobie wybaczyć" 
Bóg mówi: wybaczam ci 
(I Jana 1:9 i Rzymian 8:1) 

Mówisz: "Nie mogę zarządzać" 
Bóg mówi: Ja zaspokoję  wszystkie twoje potrzeby 
(Flp 4:19) 

Mówisz: "Obawiam się" 
Bóg mówi: nie dałem wam ducha bojaźni 
(2 Tymoteusza 1:7) 

Możesz powiedzieć: "Jestem zawsze zaniepokojony i sfrustrowany" 
Bóg mówi: oddajcie wszystkie swoje troski na MNIE 
(I Piotra 5:7) 

Mówisz: "Nie jestem wystarczająco inteligentny" 
Bóg mówi: dam ci mądrość 
(I List do Koryntian 1:30) 

Ty mówisz: "Czuję się sam" 
Bóg mówi: Nigdy nie porzucę cię ani nie opuszczę 
(List do Hebrajczyków 13:5)

Brak komentarzy: