wtorek, 16 października 2012

Rzekł do niego Piłat: Co to jest prawda? Ew. Jana 18,38

Bardzo lubię czytać kalendarz " Dobry Zasiew".Dzisiejsza kartka z tego chrześcijańskiego kalendarza pozwala nam się zastanowić kolejny raz i odpowiedzieć sobie na pytanie: Co to jest prawda?
Pytanie to i odpowiedź na nie jest rozważana w kontekście człowieczeństwa i boskości Jezusa Chrystusa.Cały tekst jest wart uwagi, ale chciałbym zacytować kilka zdań, które szczególnie zwróciły moją uwagę.
"Pan Jezus nie był twórcą żadnej religii. Biblijne chrześcijaństwo nie jest ludzkim wymysłem, jedną z wielu religii.Pan Jezus jest objawieniem żywego Boga. On mógł powiedzieć o sobie:
"Kto mnie widział, widział Ojca oraz "Ja jestem prawdą".

Czy Mahomet nakarmił 5 tys. ludzi pięcioma chlebami jęczmiennymi i dwiema rybami? Czy Budda przywrócił wzrok śleponarodzonemu? Czy Konfucjusz wskrzeszał zmarłych? Wszyscy oni pomarli, ale Jezus Chrystus, Syn Boży, Zbawiciel świata, zmartwychwstał w mocy, którą sam posiadał, dlatego powiedział:
"JAM JEST ZMARTWYCHWSTANIE I ŻYWOT".

Pan Jezus dokonał dla mnie i dla ciebie dzieła pojednania. Z pokorą i w uniżeniu wyznaję Mu swoje grzechy i powierzam Mu swe życie. Bo kto w Niego wierzy, ten ma życie wieczne!



Dobry Zasiew 2012

Brak komentarzy: