środa, 24 października 2012

Jak chcesz dziś żyć?


Obudziłem się dzisiaj,
I widziałem mego Pana.
Stał tam
I zadał mi  to pytanie:
"Czy chcesz żyć dziś
W sposób, w jaki będziesz chciał?
Albo będziesz się ze mnie śmiać
Przed światem? "

Dzisiaj w samochodzie,
Włączyłem radio.
Zacząłem tańczyć do
Całkiem fajnej piosenki.
Wtedy mój Pan ponownie,
Zadał mi pytanie...

Będziesz żył dzisiaj
Przykładem Jezusa?
Albo będziesz się śmiać z niego,
Przed światem.

Poszedłem dzisiaj do szkoły,
Jestem tam
Patrzę na dziewczyny,
I kłębią się myśli w mej głowie.
Wtedy mój Pan ponownie,
Zadał mi pytanie...

A w kinie,
Stojąc w kolejce.
Nie mogłem się zdecydować, czy
Tak naprawdę powinienem go obejrzeć.
Wtedy mój Pan ponownie,
Zadał mi pytanie...

Wtedy rzekł  Pan, On powiedział do mnie:
"Wiem, że trudno żyć jakbyś chciał.
I jeszcze rzekł: "Warto znieść ból,
Bo w  niebie otrzymasz nagrodę. "

Powyższy tekst ukazał się w j. angielskim na stronie www.GodVine.com. Dostosowałem go do języka polskiego...

Brak komentarzy: