piątek, 3 czerwca 2011

PRACA MISYJNA CZESŁAWA BASSARY

Otrzymałem kolejny list, informujący o służbie misyjnej Brata Czesława Bassary.
Oto list:

Drodzy Przyjaciele,
 
Załączony list z dnia 31 maja br. otrzymujecie z jednodniowym opóźnieniem, bo wczoraj wieczorem powróciłem z podróży na kontynent amerykański, gdzie zwiastowałem Słowo najpierw w USA, a przez ostatni tydzień w Nikaragui. Pan błogosławił! O reszcie możecie dowiedzieć się z załączonego listu. Bardzo jesteśmy Wam wdzięczni za więź duchową, a także za liczne listy, które dodają nam otuchy do kontynuowania dzieła 'Ogłaszania Słowa.'
 
Na Konferencji Miedzynarodowej CEF, która zgromadziła 1.007 delegatów z 64 krajów świata, spotkałem Rodię i jej męża Guy Pierre'a, a także Florence z Haiti. Rodia z przejęciem dziękuje za modlitwy wierzących ludzi z Polski i za wszelką udzieloną jej pomoc, szczególnie, kiedy była uprowadzona. Florence, która została zmiażdzona w czasie trzęsienia ziemi na Haiti, przeżyła, aczkolwiek jej noga dotąd jest niesprawna. Potrzebuje naszych modlitw.
 
Podczas mojego tygodniowego pobytu w Nikaragui, najbiedniejszym kraju na kontynencie amerykańskim (po Haiti) usługiwałem Słowem Bożym 22 razy na 4 konferencjach, w 3 Zborach i w 2 szkołach. Przemierzyłem około 1.200 km zatłoczonymi autobusami w temperaturach w okolicach 36 stopni C. Jestem wdzięczny za Bożą opiekę, za to mogłem tam być użyteczny i że Bóg także tam posługiwał się mną. Dziękuję bardzo za wszelkie Wasze wsparcie.
 
Czesław i Helena Bassarowie
www.proword.eu (zarysy usług Słowa Bożego w 44 językach)

Brak komentarzy: