środa, 22 czerwca 2011

"TAKĄ MIARĄ, JAKĄ WY MIERZYCIE, WAM ODMIERZĄ"

Budujące dla mnie,napominające zarazem , są dzisiejsze rozważania Oswalda Chambersa. Rozważania te oparte są na wersecie biblijnym z Ew. Mateusza 7,2:

"Takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą"


Bóg patrzy nie tylko na nasze działanie, ale też na zdolność naszego serca do popełnienia czegoś.Krytykujemy często innych za sprawy, w których sami ponosimy winę.Widzimy obłudę, oszustwa, czy brak szczerości u innych, ponieważ te same złe cechy znajdują się w naszych sercach.Musimy ciągle uczyć się pokory, aby móc wyznać uczciwie i skromnie:"także i te, oraz wiele innych przywar, zostałoby ujawnionych i w mim życiu, gdyby nie łaska Boża.Dlatego nie mam prawa osądzać innych". Nie wiem, czy dziś miałbym odwagę, stanąć przed Bogiem, aby Mu powiedzieć: "Boże mój, sądź mnie tak, jak ja sądziłem innych"? Jeśli tak mnie Bóg osądzi, to z pewnością zostanę skazany na piekło.Wierzę jednak i mam pewność, że Bóg osądzi mnie/nas dzięki ofierze Swego Syna Jezusa Chrystusa na krzyżu.
Dziękuję Ci , Panie Jezu za cudowne zadośćuczynienie !



Brak komentarzy: