poniedziałek, 13 czerwca 2011

URODZINY ALINKI...

Moja żona ALINKA ma dziś swoje święto.Jestem wdzięczny Panu Bogu za to, że postawił mnie na Jej drodze.Dziękuję Panu, że posłużył się Alinką, aby skruszyć moje kamienne serce. Dziękuję Panu Jezusowi za to, że Alinka jest ze mną, na dobre i złe. Za to, że możemy razem kroczyć tą wąską drogą, przez wąską bramę do spotkania z naszym Niebiańskim Ojcem ! Dziękuję Alince za Jej Służbę, i tej dla Pana, ale też tej dla dzieci, wnuków, no i dla mnie. Dziękuję ALINCE za to, że mam w niej wsparcie duchowe i za to, że jesień naszego życia nie jest uciążliwa ,możemy sobie wzajemnie pomagać i wspólnie się starzeć !
Alina
Jest to imię pochodzenia germańskiego. Oznacza zachętę w działaniu. Osoba z tym imieniem jest niestałego charakteru, nerwowa, pragnąca przewodzić w towarzystwie mieszanym. Nie lubi osób o tym samym, co ona imieniu. W domu i rodzinie zasadnicza, jak również troskliwa matka. Wierna w małżeństwie. Nieznosząca kłamstwa, ani plotkarstwa. Zdolna wznieść się na wyżyny życia duchowego, skłonna do ascezy.
Alinka z Jirzim Zmozkiem i jego żoną Marcelą w Havirzowie.
Alinka z Zuzią i Dominikiem

Ainka, Aja, Ajka, Al, Ala, Alajn, Alajna, Alcia, Alciunia, Alcka, Aleczka, Ali, Alien, Aliena, Alik, Alin, Alincia, Alineczka, Alinek, Alinex, Alini, Alinionek, Alinka, Alinox, Alinsien, Alinusia, Alinuś, Alinuśka, Alisia, Aliszka, Aliś, Alka, Alonka, Alula, Alunia, Alunka, Alusia, Alutek, Alutka, Aluś, Aluśka, Alyna, Ina, Ineczka, Inka, Inus, Lesia, Lina, Lineczka, Lini, Linka, Linsien, Lunia, Lunka, Lusia, Luśka 




Brak komentarzy: