środa, 26 grudnia 2012

BŁOGOSŁAWIEŃSTWA




Prosiłem Boga, aby zabrał  moją dumę.
Bóg powiedział: "Nie, Ja ci jej nie odbiorę, ale możesz z niej zrezygnować."

Prosiłem Boga, aby uzdrowił moje  niepełnosprawne dziecko.
Bóg powiedział: "Nie. Jego duch jest zdrowy, lecz ciało  tylko tymczasowe."

Prosiłem Boga, aby dał  mi cierpliwość.
Bóg powiedział: "Nie obdarzyłem cię ubocznymi skutkami. Nie otrzymałeś tego, a takim się stałeś"

Prosiłem Boga, aby dać mi szczęście.
Bóg powiedział: "Nie dam ci takiego błogosławieństwa, bo szczęście zależy od ciebie."

Prosiłem Boga, aby oszczędził mi bólu.
Bóg powiedział: "Cierpienie to ziemskie  troski, które przybliżają  cię do mnie."

Prosiłem o wszystko, aby móc  cieszyć się życiem.
Bóg powiedział: "Nie dam ci takiego życia, abyś mógł cieszyć się ze wszystkich rzeczy".

Prosiłem Boga, aby pomógł mi kochać innych,tak, jak Bóg mnie kocha.
Bóg powiedział, że ... "No, wreszcie masz pomysł na życie!"

"Jest czas i miejsce na wszystko, dla każdego.A Pan  Bóg działa w tajemniczy sposób."

Wystarczy wierzyć w Boga!

Tekst pochodzi ze strony www.GodVine.com

Brak komentarzy: