sobota, 8 grudnia 2012

NIE MOGĘ SIĘ MODLIĆ, JEŚLI...



Nie mogę powiedzieć,
NASZ, jeśli moja religia nie ma miejsca dla innych i ich potrzeb.

Nie mogę powiedzieć,
Ojca, jeśli nie wykazuję tej relacji w moim codziennym życiu.

Nie mogę powiedzieć,
Któryś jest w niebie, jeśli wszystkie moje sprawy są  z rzeczy  ziemskich.

Nie mogę powiedzieć,
Święć się imię Twoje, jeśli ja, który jestem nazywany przez Niego z imienia, nie jestem święty.

Nie mogę powiedzieć,
Przyjdź Królestwo Twoje, jeśli  nie chcę zrezygnować z własnej suwerenności i przyjąć sprawiedliwości Pana Boga.

Nie mogę powiedzieć,
Bądź wola Twoja, jeśli nie chcę, lub jestem urażony, mając Boga w swoim życiu.

Nie mogę powiedzieć,
Na ziemi, jak to jest w niebie, jeśli nie jestem w pełni gotowy, aby oddać się swojej służbie tu i teraz.

Nie mogę powiedzieć,
Daj nam dziś chleba naszego powszedniego, jeśli nie jestem szczery dla Niego, lub też ignoruję potrzeby mojego bliźniego.

Nie mogę powiedzieć,
Wybacz nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom , jeśli nadal żywię urazę do kogoś.

Nie mogę powiedzieć,
Prowadź mnie, jeśli uległem pokusie; gdybym świadomie zdecydował się na pozostanie w sytuacji, gdy jestem  kuszony.

Nie mogę powiedzieć,
Wybaw mnie od zła, jeśli nie jestem przygotowany do walki w sferze duchowej, z bronią modlitwy.

Nie mogę powiedzieć,
Twoje jest królestwo, jeśli nie daję  Królowi zdyscyplinowanego posłuszeństwa i pełnej lojalności.

Nie mogę powiedzieć,
Twoje jest MOC, jeśli boję co moi sąsiedzi mogą zrobić lub powiedzieć o mnie.

Nie mogę powiedzieć,
Twoja jest CHWAŁA, jeśli pierwszy szukam własnej chwały. 

Nie mogę powiedzieć,
Zawsze, gdy jestem niespokojny o każdy dzień i co się w nim wydarzy.

Nie mogę powiedzieć,
AMEN, jeśli nie potrafię uczciwie powiedzieć "jaki jest koszt i to jest moja modlitwa.".

Tekst powyższy został przetłumaczony ze strony www.GodVine.com

Brak komentarzy: