poniedziałek, 10 grudnia 2012

KTÓRĘDY DO NIEBA...: SŁOWO CIAŁEM SIĘ STAŁO

KTÓRĘDY DO NIEBA...: SŁOWO CIAŁEM SIĘ STAŁO: Okryty chwałą zstąpił na ziemię między ród wszedł ukochany, byśmy nie byli sami słowo ciałem się stało i wśród nas zamieszkało....

SŁOWO CIAŁEM SIĘ STAŁO

Okryty chwałą zstąpił na ziemię
między ród wszedł ukochany,
byśmy nie byli sami
słowo ciałem się stało
i wśród nas zamieszkało.

zrodzony z dziewicy zamieszkał
w szopie a tam w żłobie siano
za kolebkę usłano,
słowo ciałem się stało
i wśród nas zamieszkało.

niosący mirrę, kadzidło, złoto
mędrcy szli za wieśniakami
w prostocie serca złożyli dary,
gdyż słowo ciałem się stało
i wśród nas zamieszkało.

dług grzeszny spłacił nasz wielki
Król Jezus przed wiekami,
zbawiony lud Go dzisiaj chwali
bo słowo ciałem się stało
i na zawsze w nas zamieszkało.

Brak komentarzy: