niedziela, 30 grudnia 2012

KTÓRĘDY DO NIEBA...: W NASTEPNY ROK...

KTÓRĘDY DO NIEBA...: W NASTEPNY ROK...: O Panie, prowadź mnie przez ziemski kraj prowadź przez czas utrapień i łez w dni, przez które tak trudno iść za rękę chwyć, r...


W NASTEPNY ROK...

O Panie, prowadź mnie
przez ziemski kraj
prowadź przez czas
utrapień i łez
w dni, przez które tak trudno iść
za rękę chwyć, rękę mi daj.

tu serce me więdnie
jak obumarły liść
dookoła w świecie kłamliwy szał
widzę jak człek ustami czci
wartości, które za chwilę
zdepcze w pył.

w boleści błąkam się,
jak przeżyć następny dzień?
i nieraz wszystkiego
dosyć mam, gdy widzę…
tak trudno mi to znieść.

pokaż mi Panie dom,
dom szczęścia miłości
i wschodzących zórz
bym z lękiem nie patrzył
na ziemski grób
a rok następny z wiarą
przejść mógł.

Wiersz autorstwa 
Mirosława   Adama       Kosmali

Brak komentarzy: