środa, 28 listopada 2012

CZY MODLITWA MOŻE ZMIENIAĆ MOJE ŻYCIE?



Mówią, że modlitwa może zmieniać życie , ale czy tak naprawdę może coś zmienić?
O, tak! Tak naprawdę się dzieje!

Czy modlitwa może zmienić twoją obecną sytuację, lub nagłe okoliczności?
Nie, nie zawsze, ale to  zmieni sposób patrzenia na te wydarzenia.

Czy modlitwa może zmienić sytuację  finansową?
Nie, nie zawsze, ale to  zmienia moje patrzenie na zaspokojenie codziennych potrzeb.

Czy modlitwa może uleczyć skołatane serce lub chore narządy ciała?
Nie, nie zawsze, ale będzie to zmieniać moje źródło siły i da ukojenie.

Czy modlitwa może zmienić twoje potrzeby i pragnienia?
Nie, nie zawsze, ale to się zmieni z mojego  "chcę", w to, co Bóg chce! 

Czy modlitwa może zmienić twój sposób patrzenia na świat?
Nie, nie zawsze, ale to się zmieni; twoje oczy będą patrzeć teraz na świat oczami Boga.

Czy modlitwa może zmienić twoje złe wspomnienia z przeszłości?
Nie, nie zawsze, ale to się może zmienić, gdyż twoja  nadzieja jest w przyszłości!

Czy modlitwa może zmienić ludzi wokół ciebie?
Nie, nie zawsze, ale to może się zmienić, ponieważ  problem nie zawsze tkwi w innych.

Czy modlitwa może zmienić twoje życie w sposób, jaki trudno jest  wytłumaczyć?
Och, tak, zawsze! I będzie cię zmieniać od środka!

Więc  modlitwa naprawdę może coś zmienić?
Tak!  modlitwa naprawdę może zmienić twoje życie!


Tekst znalazłem na stronie www.GodVine.com i przystosowałem do j. polskiego.

Brak komentarzy: