czwartek, 29 listopada 2012

WIADOMOŚCI Z POLA MISYJNEGO...

 Z wielką radością przeczytałem kolejny list, który otrzymałem dzisiaj od mojego brata w Chrystusie
Czesława Bassary. Brata Czesława tym razem udał się do USA i Gujany ( na północnym krańcu Ameryki Południowej). Przebywa tam głosząc Boże Słowo, szkoląc nauczycieli Bożego Słowa, a także uczestnicząc w konferencjach szkoleniowych. Chciałbym podzielić się tym listem.





Virginia (USA), Gujana, Missouri (USA), 6 listopada – 3 grudnia, 2012

Drogi Bracie Tadeuszu!

Pozdrawiam Cię zza oceanu!

Dziękuję Bogu za umożliwienie mi przyjazdu do Ameryki, aby także dzielić się Słowem Bożym na tym kontynencie.

Najpierw (od 6 listopada) wziąłem udział w Światowej Konferencji Misyjnej w Wirginii (USA). Byłem tak szczęśliwy, że mogłem spędzić czas z tymi, którzy niosą Ewangelię ludziom w Indiach, Chinach, w świecie arabskim, w Afryce, Ameryce Południowej, Azji, w USA i w Europie. Jaka to radość i przywilej za radość, że wolni mi było zachęcać ich przy pomocy Słowa Bożego! Dzieliłem się także Słowem i o misji w szkole chrześcijańskiej.

Moja druga część tej podróży zaprowadziła mnie na tydzień do Gujany, jedynego anglojęzycznego kraju w Ameryce Południowej. Znowu służyłem podczas konferencji, w Zborach i podczas innych spotkań dla przywódców chrześcijańskich, nauczycieli, pracowników CEF, dzieci, Narodowego Komitetu CEF, a nawet w krajowej telewizji. Służba CEF w Gujanie rozwija się! Dzieci chętnie biorą udział w Klubach Dobrej Nowiny. Istnieje nagląca potrzeba dotarcia do dzieci. W ciągu ostatnich 5 lat, Gujana przeżywa
odrodzenie islamu i hinduizmu, a także potęgującą się wrogość wobec chrześcijan. Działają liczne meczety i inne świątynie oraz ponad 40 islamskich szkół prywatnych w Gujanie. Veda, Dyrektorka Krajowa w Gujanie powiedziała: „Jesteśmy w kluczowym momencie historii naszego narodu w związku z nowym wpływem islamu i hinduizmu. Istnieje duża potrzeba pomagania naszym chłopcom i dziewczynkom, aby całe to pokolenie uchwycić dla Chrystusa.” W ubiegłym roku CEF dotarł do 13.054 dzieci w Gujanie. W tym roku mamy 72 Kluby Dobrej Nowiny, Regularnie, co tydzień prowadzimy zajęcia przez okrągły rok bez żadnych przerw. 

Moja trzecia część tej podróży przyniosła mnie z powrotem do USA, a mianowicie do Missouri, gdzie mamy międzynarodowe centrum CEF. Co za radość, że mogę brać udział w Tygodniu Duchowej Podbudowy, który zgromadził wszystkich CEF dyrektorów regionalnych z Afryki, Azji, Ameryki, Australii i Europy, a także dyrektorów stanowych  z USA oraz wielu pracowników służących Panu w światowym centrum CEF. Jest to świetna okazja, aby usiąść u stóp Pana Jezusa i modlić się, by Bóg posługiwał się nami w najbliższych latach jeszcze bardziej. CEF dociera do dzieci już w 180 krajach świata, a nasza modlitwa jest, aby do roku 2017 można było głosić Słowo Boże dzieciom we wszystkich  krajach świata. Nasza służba „Ogłaszania Słowa” ma pomoc CEF na całym świecie i przywódcom chrześcijańskim we wszystkich krajach świata, aby przejęli się wizja dzieci żyjących bez Boga. Wraz z przywódcami CEF modlimy się o błogosławieństwo Boże dla Szkolenia Biblijnego CEF , nad którym pracuję obecnie. Szkolenie to będzie dostępne poprzez Internet dla wszystkich tych, którzy rozumieją, że aby pójść szerzej, musimy głębiej w Słowo Boże. Dziękuję bardzo za modlitwę o moją służbę tu, w Ameryce, kiedy moja żona przebywa w Polsce. W przyszłym tygodniu będziemy znowu razem!

Życzę wszelkich błogosławieństw od Pana,

Czesław Bassara
OGŁASZANIE SŁOWA (www.proword.eu)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Chwała Panu za brata Cz Bassare