wtorek, 27 listopada 2012

WIADOMOŚĆ OD PANA...




Czasami zadaję pytanie: "Mój Boże, czy to jest Twoja wola?" To wtedy słyszę "Jesteś zawsze moim drogocennym dzieckiem".

Czasami czuję się sfrustrowany, bo myślę, że wiem, co jest najlepsze. To wtedy słyszę, gdy  mówisz do mnie: "Moje dziecko ... bądź dalej czynny!"

Czasami czuję się tak samotny i myślę, że chciałbym mieć kogoś bliskiego. Twój głos jasno mówi: "Moje dziecko ... proszę czekać!"

"Wiedz, że plan mam dla Ciebie, wspaniałe rzeczy zobaczysz;. Jeśli możesz po prostu być cierpliwy, to obdarz mnie  swoim zaufaniem .Mam plan,by ci pomóc.Jest wiele do zrobienia, czego  nie można zobaczyć i o czym nie wiesz.

Ale wiedz o tym, dziecko ... kocham cię. Jesteś drogocenny dla  Mnie.

Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, planowałem twoje przeznaczenie. Mam coś bardzo specjalnego, mam nadzieję, aby dalej cię uczyć. Dary, które chciałbym ci dać,
to dary,których nie można zarobić.

Przychodząc bez ceny, ale nie bez kosztów, na Kalwarię, dałem mojego syna.Więc nie zostaną one utracone. Moje dziecko,nie zniechęcaj się, lecz w dalszym ciągu rób  to, co jest dobre.

Obiecuję ci, że wrócę , tak jak powiedziałem. Twoje imię jest zapisane na mojej dłoni, nigdy nie mogę zapomnieć, dlatego nie zniechęcaj się, gdy słyszysz moją odpowiedź ... "Jeszcze nie teraz!"

TEKST POWYŻSZY ZNALAZŁEM NA STRONIE WWW.GODVINE.COM

Brak komentarzy: