niedziela, 25 listopada 2012

Dla Jezusa



Tylko z Nim mogę żyć bezpiecznie,
Jest tylko On, który pozwala mi widzieć,
Tylko w Jego oczach jestem aniołem u Jego boku.
Błogosławiony jestem dzięki Jego przychylności,
Moc Jego łaski otwiera moje ciemne serce,
On jest Bogiem, który prowadzi mnie od początku,
Z miłości, w błogosławieństwie i łasce.
Weźmie moją duszę do swego niebiańskiego miejsca,
Silniejszy niż ja, i wszystko, czym jesteśmy.
On jest tak blisko, tak blisko, nie daleko,
I tylko dążyć, by  moje życie było bez wstydu,
By nie było płaczu,  smutku, ani bólu serca.
Kocham Cię Panie Jezu, z każdym uderzeniem serca
Kochałem Cię zawsze, od samego początku
Z pożytkiem dla mnie, we wszystkim pokazujesz, co robić,
Jesteś cudowny i wspaniałomyślny,
Bez Ciebie w moim życiu, bez Ciebie w moim sercu
Mój świat byłby się załamał, mój świat by się rozpadł.
Nigdy nie zostawiaj mnie, mój Zbawicielu, Panie mój,
Potrzebuję Cię codziennie, potrzebne mi Twe Słowo,
Wybacz mi Panie Jezu, gdy Cię zawodzę.
Pewnego dnia, Panie, możesz mnie zabrać do Swego niebiańskiego miejsca!
Daję ci moje życie, daję Ci moją miłość,
Proszę, pamiętaj o mnie ..., mój Panie z Niebiańskiej wysokości! 

Powyższą modlitwę-wiersz zamieszczono w j. angielskim na stronie www.GodVine.com

Brak komentarzy: