poniedziałek, 12 listopada 2012

GOŚĆ

Pewnego dnia pewien  mężczyzna przyszedł odwiedzić kościół. Przybył wcześnie, zaparkował samochód i wysiadł. Inny samochód zatrzymał się przy nim, a kierowca z tego auta powiedział do niego: "Zawsze tam parkuję. Zająłeś moje miejsce!" 

Gość wszedł do środka kościoła, znalazł puste miejsce i usiadł. Młoda kobieta podeszła do niego i powiedziała: "To jest moje miejsce! Zająłeś moje miejsce!" 

Gość był nieco zmartwiony tym niegrzecznym powitaniem, ale nic nie powiedział. Po szkółce  niedzielnej, przybysz  wszedł do sanktuarium kościoła i usiadł. Kolejny członek zboru podszedł do niego i oświadczył: "To jest miejsce,gdzie ja zawsze siedzę. Zająłeś moje miejsce!" 

Gość był jeszcze bardziej zmieszany, ale nadal nic nie mówił. Później, gdy zbór modlił się do Chrystusa, aby zamieszkał wśród nich, gość wstał, a jego wygląd zaczął się zmieniać. Straszne blizny stały się widoczne na rękach i na jego stopach , obutych w sandały. 

Ktoś z wiernych zauważył go i zawołał: "Co ci się stało?" Gość odpowiedział: "zająłem twoje miejsce." 

"Chrystus dźwigał nasze grzechy w swoim ciele na krzyż, abyśmy będąc grzesznikami mogli żyć dla sprawiedliwości. To przez Jego rany zostaliśmy uzdrowieni."
Opowiadanie ze strony www.GodVine.com



Brak komentarzy: