czwartek, 7 lutego 2013

10 ZASAD SZCZĘŚLIWEGO DNIA




Dziś nie będę robił rzeczy z przeszłości:
    1.Jeśli ktoś jest niegrzeczny, jeśli ktoś jest niecierpliwy, jeśli ktoś jest niedobry ... Nie będę reagować
w podobny sposób.

     2.Dziś będę prosić Boga, aby błogosławił moim "wrogom:" 
Jeśli spotykam kogoś, kto traktuje mnie surowo lub niesprawiedliwie, będę cicho prosić Boga, aby błogosławił tej osobie. Rozumiem, że"wróg"to może być członek rodziny, sąsiad, współpracownik lub obcy.

     3. Dziś będę ostrożny, zanim coś powiem:
Będę starannie wybierał i chronił moje słowa, będąc pewnym, że nie będę szerzyć plotki.

    4.Dziś będę się starał:
Znajdę sposób, aby pomóc się dzielić obciążeniami innej osoby.

    5.Dziś wybaczam:
Wybaczę wszelkie zranienia lub urazy, które mogą się pojawić.

   6.Dziś będę się starać, aby zrobić coś miłego dla kogoś, lecz będę to zrobić po kryjomu:
Będę docierać anonimowo i błogosławić życie innym.

   7.Dziś będę traktować innych tak, jak oni chcą być traktowani:
Będę praktykować złotą zasadę - "Czyń innym to, co inni mogą zrobić dobrego dla  mnie" .

   8.Dziś podniosę na duchu kogoś, kto upada:
Mój uśmiech, moje słowa, mój wyraz poparcia, może sprawić, że podniosę na duchu kogoś,
kto zmaga się z życiem.

  9.Dziś będę pielęgnować moje ciało:
Będę jeść mniej, będę jeść tylko zdrową żywność.Dziękuję Bogu za moje ciało.

10.Dziś będę wzrastać duchowo:
Spędzę trochę więcej czasu na modlitwie : zacznę czytać coś duchowego i inspirującego;
znajdę spokojne miejsce, aby słuchać głosu Bożego!

"My zaś, którzy należymy do dnia, bądźmy trzeźwi, przywdziawszy pancerz wiary i miłości oraz przyłbicę nadziei zbawienia".
1 List do Tesaloniczan 5:8

Tekst pochodzi ze strony www.GodVine.com

P.S. Oczywistą rzeczą byłoby, gdyby to "dziś" było jutro, pojutrze...i jeszcze, jeszcze, jeszcze. By takie działanie na stałe było inspiracją mojego życia!

Brak komentarzy: