środa, 20 lutego 2013

PANIE, PRAGNĘ CIĘ WIĘCEJ POZNAĆ...





Panie, chcę cię poznać więcej, aniżeli tylko wytworem umysłu, 
Chcę wiedzieć o Tobie w taki sposób, by odbijał się twój blask światła. 
Słyszę,że inni mówią o bliskości  z Tobą. 
Chcę cię poznać tak, jak mówią oni. 

Znasz moją tęsknotę do Ciebie, 
Chcę  radością, jaką przelewasz, czuć się się wolny. 
Wiem, że jestem Twój i Jesteś moim, bo Ty wybaczyłeś moje grzechy, 
Wiem, że zrobiłeś to dla mnie Panie! 

Jesteś moim Panem przez wiele lat, i kocham cię tak bardzo, 
Tęskno mi, by być blisko Ciebie i czuć Twój dotyk. 
Był taki dzień , tydzień, gdy  nie czułem Cię w pobliżu. 
Lecz nauczyłem się dawno temu, by ufać Ci bezgranicznie. 

Uczucia mogą być mylące - poniosą nas w górę,lub w dół, 
ale wiara jest po to,byśmy nie zboczyli i nie upadli. 
Z wiarą możemy zrobić wszystko, co jest miłe dla Niego, 
Więc zaufaj Mu i powierz swoje potrzeby,a zobaczysz wiarę, która potrafi unosić! 

On jest Bogiem cudów, wystarczy rozejrzeć się dookoła i zobaczyć, 
On stworzył świat w którym żyjemy, nawet ty i ja. 
Gdy są kłopoty i czasy są trudne,mogę tylko paść do Jego stóp, 
Bo nie ma nic niemożliwego dla Niego. 

Nie dąsaj się  i nie  wątp, pozostaw to Bogu , 
Pamiętaj, że nasz Zbawiciel wypił ten kielich goryczy. 
Zrobił to wszystko dla ciebie i dla mnie, ponieważ On nas tak umiłował  
Chcę i proszę Pana mojego,by pomógł mi podążać do nieba!  

Teraz pozwól mi  powiedzieć  to, o czym może ktoś nigdy nie słyszał, 
Że Jezus Chrystus umarł , aby wypełniło  się Słowo, 
Zapłacił wielką cenę, aby odkupić i wybawić nas od grzechu, 
To są rzeczy najlepsze i najprostsze, pozwalające, by Zbawiciel mógł przybyć!

Wiersz pochodzi ze strony www.GodVine.com

Brak komentarzy: