poniedziałek, 4 lutego 2013

KTÓRĘDY DO NIEBA...: BŁOGOSŁAWIONE MYŚLI

KTÓRĘDY DO NIEBA...: BŁOGOSŁAWIONE MYŚLI: Błogosławić będę człeka choć przeciwko mnie gorzeje, mimo bólu mego serca mam w Jezusie ukojenie. w opozycji do mnie stanął ...



BŁOGOSŁAWIONE MYŚLI



Błogosławić będę człeka
choć przeciwko mnie gorzeje,
mimo bólu mego serca
mam w Jezusie ukojenie.

w opozycji do mnie stanął
zarzucając kłamstwa sidła,
ja zamilkłem oniemiały a
na usta włożyłem wędzidła.

którzy bluźnią przeciw Panu
są z natury jak bydlęta,
wyrok Boski na nich ciąży
Ducha Prawdy – to rzecz święta.

ostrzył podlec na mnie zęby
zły się w niego wcielał,
zaufałem memu Bogu
On uderzył w gnębiciela.

błogosławić będę człeka
nieświadomy jest swych czynów,
z więzów grzechu mu potrzeba
uwolnienia a nie krzyków.

Wiersz Adama Kosmali

Brak komentarzy: