piątek, 8 lutego 2013

Czesław BASSARA w Indiach...

Otrzymałem kolejny list z wyjazdu misyjnego mojego Brata w Chrystusie Czesława Bassary.
Czesław udał się w podróż misyjną do Indii, gdzie będzie szkolić chrześcijan w tym kraju w zakresie
korzystania z Biblii, pisanej w językach narodowych. Z uwagi na ciekawy tekst, chciałbym ten list opublikować na moim blogu.




W dniu 8 lutego 2013 07:18 użytkownik Czesław Bassara <czeslaw7@eta.pl> napisał:



Moi Drodzy!

Bardzo dziękuję Wam za modlitwy o moją wczorajszą podróż do Indii. Po 17
godzinach podróży z Katowic przez Warszawę, Dohę (Katar) dotarłem do
Bangalore w stanie Karnataka (Indie). Dzisiaj już rozpoczęła się tutaj moja
służba Słowem Bożym. Jestem wdzięczny Bogu, że po 24 latach znowu mogę być w
tym wielkim kraju, który tak bardzo potrzebuje Ewangelii. Załączam dwa
zdjęcia, pierwsze zrobione przed meczetem lotniskowym w Doha, a drugie na
szkoleniu nowych pracowników terenowych CEF w Bangalore, w Indiach. Stan
Karnataka jest jednym z 28 stanów Indii, gdzie prześladowania chrześcijan są
najdotkliwsze. Nasi bracia i siostry potrzebują naszego wsparcia w
modlitwie!

Pozdrawiam Was serdecznie,

Czesław Bassara
<czeslaw7@eta.pl

Brak komentarzy: