poniedziałek, 3 stycznia 2011

CZAS

Modlitwa Jaabesa - I Kr.4,10
"Obyś mi prawdziwie błogosławił i poszerzył moje granice, oby ręka Twoja była ze mną i obyś zachował mnie od złego,aby mnie ból nie dotknął"
      I BÓG GO WYSŁUCHAŁ !
Ta modlitwa jest sednem mojego życia.Razem z moją żoną Alinką, codziennie wypowiadamy te słowa, kierując je do Najwyższego.Niech błogosławieństwa tej modlitwy będą towarzyszyć  mi w rozważaniach na blogu.

Rozpoczął się kalendarzowy 2011 rok.Rok, który ma 8760 godzin.Jak wykorzystane były godziny mijającego  roku  i lat poprzednich? Jakie będą godziny roku, który rozpoczęliśmy?
Na wczorajszym nabożeństwie, przełożony naszego zboru w Palowicach, brat Marian Pawlas mówił kazanie Słowa Bożego "Wykorzystajcie czas".Kazanie to oparł na wersetach Listu Ap. Pawła do Efezjan 5: 15-17.
"Baczcie więc pilnie,jak macie postępować, nie jako niemądrzy,lecz jako mądrzy.
Wykorzystując czas, gdyż dni są złe.
Dlatego nie bądźcie nierozsądni, ale rozumiejcie, jaka jest wola Pańska."

Podzielę się głównym przesłaniem, jakie zawarte było w kazaniu:
- Jutro nie należy do ciebie,
-czas jest limitowany;musimy wykorzystać czas, bo dni są złe;zbyt dużo czasu tracimy na niepotrzebne rzeczy
i za często się zamartwiamy;

Musimy wykorzystać czas, bo taka jest wola Boża !
List Ap. Pawła do Rzymian, Rozdział 12;2 wskazuje :
"A nie upodabniajcie się do tego świata, ale się przemieńcie przez odnowienie umysłu swego, abyście umieli rozróżnić, co jest wolą Bożą, co jest dobre, miłe i doskonałe."

A więc, z nastaniem nowego roku-przemieńmy się,słuchajmy Boga,uczmy się, co jest  dobre,miłe i doskonałe w Jego oczach!
http://www.palowicekwch.pl/nauczanie/kazania/marian-pawlas-wykorzystujcie-czas.html

1 komentarz:

JAGNA pisze...

Tak w związku z czasem dwie myśli, dwa cytaty:
"Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje" .
" Żyj tak, jakby dzisiejszy dzień był ostatnim dniem Twego życia"
Pozdrawiam Tadeuszu i życzę prawdziwej, Bożej radości na każdy czas :) :)