sobota, 19 stycznia 2013

KTÓRĘDY DO NIEBA...: BIAŁA GOŁĘBICO

KTÓRĘDY DO NIEBA...: BIAŁA GOŁĘBICO: Dokąd lecisz Gołębico białopióra jakby mleko? trzepot skrzydeł Twych mi lutnią, czarem piękna wabisz serce zatrzymując mnie nad...


BIAŁA GOŁĘBICO

Dokąd lecisz Gołębico
białopióra jakby mleko?
trzepot skrzydeł Twych mi lutnią,
czarem piękna wabisz serce
zatrzymując mnie nad rzeką.

Ptaku tkliwy gruchający
szukam Cię po ciemnej nocy
Tyś kołyską mej miłości
o dotyku pieszczotliwym
Ptaku śpiewny, przeuroczy.

chcę zagościć w Twych
dziedzińcach i zagubić płaczu ból
złap mnie w locie myśli,
do świętych przedsionków,
biec za Tobą jestem gotów.

w Twoich oczach są ogniki
drzwi niebiańskich wzgórz
prowadzące do krainy
szlakiem czystych serc,
purpurowych i złotych róż.

gdzie Cię znajdę Gołębico?
szukam Twojej drogi
Tyś klejnotem siły jest
jak Cię znaleźć,
proszę powiedz…

Mirek Adam Kosmala


Brak komentarzy: