sobota, 19 stycznia 2013

Mój przyjaciel Jezus Chrystus

Pozwól, że opowiem ci o
Najważniejszym moim przyjacielu,
Który jest ze mną  dzień i noc;
Dobrowolnie - dwadzieścia cztery godziny .
Opowiadam Mu o moich radościach;
Moich wesołych chwilach i spektakularnych doświadczeniach,
Uśmiecha się ze mną
I przypomina mi to o  Jego darach dla mnie.
Wprowadzam go w moje problemy;
Moje poszarpane życie i rozbite marzenia,
I przynoszę mu moje obawy;
Moje wielką  i niepokojącą niepewność,
Spokojnie zapewnia mnie słowami zachęty
Przypominając mi, że On ma wszystko pod kontrolą.
Zmarł okrutną męczeńską śmiercią za moje grzechy,
I zmartwychwstał w chwale trzeciego dnia.
Ofiaruję mu moją pokorną wdzięczność
A ponieważ poważam Go i Jego słowo,
Więc z radością czekam na spełnienie Jego obietnic;
Bo pragnę!
       Aby żyć z moim przyjacielem
                 przez całą wieczność !


Opowieść ze strony www.Godvine.com


Brak komentarzy: