niedziela, 13 stycznia 2013

Ziarenka słów: Ew. Jana 10:9

Ziarenka słów: Ew. Jana 10:9: "Ja jestem drzwiami; jeśli kto przeze mnie wejdzie, zbawiony będzie i wejdzie, i wyjdzie, i pastwisko znajdzie." - Głos Chrystusa - ...


Ew. Jana 10:9


"Ja jestem drzwiami; jeśli kto przeze mnie wejdzie, zbawiony będzie i wejdzie, i wyjdzie, i pastwisko znajdzie."

- Głos Chrystusa -

Jam jest drogą, co zawsze u stóp twych wytryska,
I mówi, wstępuj na mnie, nie lękaj się wkroczyć.
Ona cię wyprowadzi przez gruzów zwaliska,
I lasem i pogodą kroki twe otoczy.

Jam jest światłem, gdy wszystkie latarnie zgasły,
I żaden znak z daleka nie wita cię jasny,
Jam jest dłonią, gdy każda dłoń odtrąci ciebie,
Ma dłoń wznosi cię w hańbie, ratuje cię w gniewie!

Jam jest wszystkim, gdy wkoło niczego już nie ma,
Jak gdyby wszystkie rzeczy zwiał wicher nicości -
We mnie wstaje zielona i radosna ziemia
I czeka, kiedy stopa twa na niej zagości.

Szczęśliwy, kto na Mojej ocalił się górze,
Ani śmierć go nie zmoże, ani wichru burze.
Na tej górze schron jest, gdy potop narasta!
Synu mój, coś mieszkańcem siedmiu grzechów miasta!

/Wojciech Bąk/

Brak komentarzy: