środa, 2 stycznia 2013

SYSTEM PUNKTÓW...



Człowiek umiera i idzie do nieba. Oczywiście Piotr spotyka go w Bramie Perłowej .

Święty Piotr mówi: "Oto jak to działa. Trzeba zdobyć 100 punktów, aby pójść do nieba. Mówisz mi
o wszystkich dobrych rzeczach, które zrobiłeś, a ja dam ci pewną liczbę punktów za każdą pozycję, w zależności od tego, jakie to było dobre. Gdy osiągniesz 100 punktów, możesz dostać się do środka "

"Dobrze," człowiek mówi: "Byłem żonaty z tą samą kobietą przez 50 lat i nigdy jej  nie zdradziłem , nawet w moim sercu."

"To wspaniale", mówi Piotr, "To jest warte trzy punkty!"

"Trzy punkty?" dziwi się mężczyzna, nieco zaniepokojony. "Cóż, chodziłem do kościoła przez całe moje życie i wspierałem go dziesięciną i posługą."

"Wspaniale!" mówi Piotr. "To z pewnością warte jest 1 punktu."

"Jeden punkt?", człowiek narzeka,to teraz naprawdę się martwię. "Zająłem się kuchnią w moim mieście i pracowałem w schronisku dla bezdomnych weteranów".

"Fantastyczne, to jest warte nie  więcej niż dwa punkty," mówi Piotr.

"Dwa punkty!" mężczyzna płacze. "W tym tempie to jedynie mogę dostać się do Nieba  z  łaski Boga!"

Piotr potaknął głową i powiedział: "Bingo, 100 punktów! Chodź do środka mój synu!"


Tekst znalazłem na stronie www.GodVine.com

Brak komentarzy: